אופירה אסייג רותחת: "המלחמה מנוהלת מהיום למחר, אין אסטרטגיה"

מגישת הטלוויזיה הביעה תסכול מהמצב ולא שכחה את החטופים, משפחת זהבי קראה "לפרק את נסראללה" • אחרי המחווה למדינה, דני אבדיה העלה תמונה מסתורית

אופירה אסייג. צילום: שוקה כהן

ימים קשים עוברים על מדינת ישראל ועל הצפון בפרט והמצב ממשיך להסלים. אחרי הכרזת דובר צה"ל על המעבר למתווה כוננות צהוב החל מקו חיפה וצפונה, כולם נערכים למתקפה נחרבת.

בינתיים, הלימודים מתבטלים, הצפון בוער ובספורט? גם שם מודאגים מהמצב. יצאנו לבדוק מה הן התחושות ואפילו קיבלנו מסר מדני אבדיה כדורסלן העל דרך תמונות.

אשת התקשורת והספורט אופירה אסייג מסרה ל"ישראל היום" בתגובה: "מישהו יודע להגיד לנו מה התרחיש הקשה אם נסראללה יחליט לשחרר את הנצרה? אני חוששת שאין פה אסטרטגיה. שכל ניהול המלחמה הוא מהיום למחר. מי האמין שעוד מעט נחיה שנה תחת מלחמה וזאת רק ההתחלה. לאיזה מציאות הילדים שלנו נכנסים? במקום לחכות למפגש עם חברים , הם מחכים לטילים. ואיפה 101 חטופים? איך ראש השנה בפתח והם עדיין בעזה".

משפחת זהבי מסרה בתגובה על המצב: "תנו לצה״ל לפרק את אמא של נסראללה".

אשתו של מאמן בית"ר ירושלים , ספיר יצחקי, מסרה לנו בתגובה: "אסור למשוך את המערכה הזאת כמו מסטיק. ניר דבורי צודק. צריך לפעול נגדם חזק ומהר. אסור לתת לנסראלה להכתיב לנו את החיים. אלפי תושבי צפון כבר שנה מחוץ לבית שלהם".

כדורסלן ה-NBA דני אבדיה לא מרבה במילים. כאות הזדהות עם המצב הוא שם בלוקר שלו מעבר לים את דגל ישראל, והעלה תמונה של עצמו עם דמעות. מסר לתחושות שלו? ניתן לכם להחליט לבד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דני אבדיה והדמעה. למה הוא התכוון?, צילום: אינסטגרם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר