אנתוני ג'ושואה. צילום: AP

גם קונור מקגרגור נדהם: המתאגרף האגדי ספג בנוקאאוט את "הפתעת המאה"

אצטדיון וומבלי התמלא וראה את אנתוני ג'ושואה נכשל בניסיון להשיב את תואר אלוף העולם במשקל כבד עם הפסד כואב לדניאל דובואה • האירי עודד את המנצח, המפסיד הפך לבדיחה ברשתות החברתיות

[object Object]

אנתוני ג'ושואה נחשב לאגדת אגרוף במשקל כבד, אך אמש (שבת) הוכח ששיאו כבר מאחוריו. אצטדיון וומבלי התמלא כדי לצפות בקרב כל-בריטי בין ג'ושואה לדניאל דובואה, שהסתיים בנוקאאוט של דובואה. ג'ושואה בן ה-35 חלם לשוב ולהחזיק בתואר אלוף העולם בפעם השלישית בקריירה, אך הנוקאאוט שחטף הראה שהעתיד בענף שייך לדובואה בן ה-27.

דובואה קיבל את תואר אלוף העולם במשקל כבד אחרי שהאלוף המכהן אולכסנדר אוסיק ויתר על ההתמודדות מולו לטובת קרב מול טייסון פיורי, והאוקראיני שצפה בקרב מקרוב הודה כי הופתע ושציפה שג'ושואה ינצח. ב"דיילי מייל" בממלכה הרחיקו וקראו לתוצאת הקרב "הפתעת המאה" וכתבו כי מעבר לניצחון דובואה "ניפץ את השאליה לפיה ג'ושואה יוכל בכל יום נתון להציג שוב את יכולת השיא".

דניאל דובואה (מימין) חובט באנתוני ג'ושואה, צילום: AP
דניאל דובואה מוכרז כמנצח מול אנתוני ג'ושואה, צילום: רויטרס
קונור מקגרגור. הגיע לצפות מקרוב,

אוסיק ממש לא היה המתאגרף היחיד שהגיע לצפות בקרב. טייסון פיורי נכח וכך גם אגדת ה-UFC קונור מקגרגור. גם האירי נדהם מהאופן בו התפתחות הקרב, והתגובה שלו לא הותירה מקום לספק - הוא היה בעד דובואה.

לא מן הנמנע כי פניו של ג'ושואה הן לעבר פרישה. בכל אופן האלוף הבריטי הפך בינתיים למושא ללעג ברשתות החברתיות. הקריסה שלו בזירה סיפקה ממים מוצלחים והשוואות, בין היתר לרקדנית הברייקדאנס האוסטרלית שהפכה לוויראלית במשחקים האולימפיים בפריז נוכח הכוראוגרפיה הדי מוזרה שלה. לפחות עכשיו היא בחברה טובה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו