נעלמו עקבותיה של הספורטאית האולימפית: "רק רוצים אותה בחזרה"

אלופת אפריקה לשעבר בקרב 7 לקחה את הבן שלה למטפלת, ולא שבה לאסוף אותו • אחרי שלא נמצאה במשך עשרה ימים, בצרפת הכריזו עליה כנעדרת • גם במולדתה בנין עוקבים בדאגה

אודיל אהואנוואנו. נעלמו עקבותיה. צילום: רויטרס

משטרת צרפת הכריזה על האתלטית האולימפית אודיל אהואנוואנו מבנין כנעדרת, שבוע אחרי שנעלמו עקבותיה. אהואנוואנו בת ה-33, אלופת אפריקה מהשנה שעברה בקרב 7, ייצגה את מדינתה במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 וטוקיו 2020. היא נראתה לאחרונה לאחר שהביאה את בנה ב-10 בספטמבר לביתה של המטפלת, אך לא חזרה לאסוף אותו.

החל מה-20 בספטמבר הרשויות הצרפתיות רשמו אותה בתיק הנעדרים הלאומי. נעשתה בדיקה באיכון הטלפון שלה, בבית החולים ובחברות התעופה, והכל ללא הצלחה. ההיעדרות הבלתי מוסברת מעוררת חששות עמוקים בצרפת ובמולדתה בנין.

דובר ממשלת בנין וילפריד הונגבג'י שיתף כי גם השגרירות שלהם בפריז וגם הרשויות בצרפת פועלות ללא לאות כדי לאתר אותה: "השגרירות שלנו בפריז מגויסת עם השירותים הצרפתיים, ומשרד הספורט והחוץ עוקב אחר המצב. אנחנו מקווים ששום דבר רציני לא קרה לה".

אלכסיס רגאצ'ה, ראש עיריית סוטוויל-לס-רואן בצפון צרפת, שבה מתגוררת אהואנוואנו, הביע גם הוא את דאגתו על היעלמותה וקרא ברשתות החברתיות למקומיים לעזור: "אני מזמין אתכם לשתף את פנייה זו כדי למצוא עדים, אנחנו רק רוצים אותה בחזרה".

בינתיים, בנה נמצא תחת השגחתו של חבר משפחה בזמן שהחיפושים נמשכים. למרות חקירות יסודיות וחיפושים נרחבים, לא הופיעו רמזים משמעותיים לאן האתלטים המוכשרת נעלמה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר