אימו של הטניסאי הבכיר חשפה פרט כואב: "ילדים הכו אותו בבית הספר"

יוליה סלניקובה, אימו של ספטנוס ציציפאס סיפרה בתקשורת היוונית: "הוא היה ילד שקט וביישן, הטניס עזר לו להתגבר על הקשיים" • על הפרידה מאביו שאימן אותו: "רצה זאת כבר אחרי ההפסד באליפות ארצות הברית ב-2020"

סטפנוס ציציפאס. עבר ילדות לא קלה. צילום: גטי אימג'ס

עבר הרבה בחיים. סטפנוס ציציפאס, הטניסאי היווני המדורג 12 בעולם הפך בשנים האחרונות לאחת הדמויות הכי צבעוניות ושנויות במחלוקת בסבב הטניס. מהפסדיו המביכים, לזוגיות המתוקשרת עם הטניסאית פאולה באדוסה וגם בנוגע ליחסים עם משפחתו.

מוקדם יותר השנה, ציציפאס נפרד ממאמנו - אביו אפוסטלוס - על רקע מחלוקות מקצועיות בין השניים. כעת, אימו של הטניסאי, יוליה סלניקובה חשפה בתקשורת היוונית פרטים חדשים על מערכת היחסים של האב והבן וגם פרטים מילדותו של בנה.

"סטפנוס מקצוען, ולמרות שהוא אוהב את אביו מאוד, הוא הבין שהוא חייב למצוא מאמן אחר. מאז 2020, אז הפסיד באליפות ארצות הברית הפתוחה, החלטנו כולנו שסטפנוס יחליף מאמן", הודתה סלניקובה, "אני חושבת שלשניהם לא הייתה מערכת יחסים טובה מאז. בסופו של דבר קיבלנו את ההחלטה להחליף מאמן. אנחנו לא רואים בזה טרגדיה, אנחנו משפחה מאוד מלוכדת, אביו לא הבין שהוא הפעיל יותר מדי לחץ על הכתפיים של סטפנוס".

"כשהיה ילד, סטפנוס שיחק גם כדורגל, אבל בסופו של דבר הוא בחר בטניס. זו הייתה החלטה טובה. הוא היה ילד מאוד שקט ומאוד ביישן. לא כל הילדים בבית הספר היו חברים שלו, היו שניים או שלושה בנים שגם הכו אותו, אבל הוא התגבר על זה בזכות הטניס".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר