הספורטאים יסכימו? בג'ודו מתכננים לקיים תחרות בינלאומית בישראל ב-2025

איגוד הג'ודו העולמי פרסם את לוח התחרויות שלו לשנה הבאה כולל גרנד סלאם תל אביב, שמועדו אם בכלל צפוי להיקבע מאוחר יותר בהתאם למצב הביטחוני

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי, בגרנד סלאם תל אביב. צילום: אורן אהרוני

איגוד הג'ודו העולמי פרסם הערב (שני) את לוח הזמנים של התחרויות לשנת 2025, שיפתח את המסע לעבר המשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028, שם הוא משאיר פתח להחזרת גרנד סלאם תל אביב.

על פי הלוח החדש, איגוד הג'ודו העולמי (IJF) שיבץ בלוח את האירוע בישראל, אך רשם כי מועד התחרות עדיין לא נקבע ועל מועדו יפורסם יותר מאוחר, זה כמובן בכפוף למצב הביטחוני בארץ שיהיה בשנה הבאה.

גם השנה ישראל היתה אמורה לארח את התחרות היוקרתית בפברואר, אך בעקבות מלחמת חרבות ברזל התחרות בוטלה, כמו שורה ארוכה של אירועי ספורט בינלאומיים, כמו אליפות אירופה בכדורמים, טורניר ה-ATP בטניס ועוד.

נבחרת הג'ודו הקבוצתית של ישראל, צילום: אורן אהרוני

כזכור, במהלך השנים האחרונות ישראל אירחה לא מעט תחרויות ג'ודו, החל מגרנד פרי תל אביב, אליפות אירופה, אליפות אירופה עד גיל 23, המאסטרס בירושלים וסבב הגרנד סלאם.

בתוך כך, השנה החדשה תיפתח ב-18 בינואר עם אליפות אפריקה הפתוחה במרוקו וכבר ב-1 בפברואר יתקיים הגרנד סלאם הראשון של העונה ומי שתזכה לכבוד היא פריז. שבועיים לאחר מכן יתקיים גם גרנד סלאם באקו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אחד מהאירועים הגדולים של השנה יפתח ב-23 באפריל עם אליפות אירופה, שיתקיים הפעם בפודגוריצה שבמונטנגרו, ואילו אליפות העולם בתחרות האישית והקבוצתית המעורבת, תיפתח החל מ-13 ביוני בבודפשט שבהונגריה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר