עמי דדאון: "אולי אלוקים מנסה להגיד לנו שכבר לעולם לא נחזור ל-6.10"

השחיין הפראלימפי, שזכה במדליית הארד ב-50 מ' במשחה האחרון שלו בפריז, ריגש בסיום: "זה מאוד סימבולי - האולימפיים זכו בשבע מדליות, אנחנו ב-10, ביחד זה 7.10" • על התחרויות: "חזרתי עם מספר המדליות שרציתי, הרגשתי את התמיכה של עם ישראל בכל רגע"

עמי דדאון עם מדליית הארד. צילום: אורן אהרוני

עמי דדאון הצליח לזכות הערב (שישי) במדליית הארד, שהייתה הרביעית שלו במשחקים הפראלימפיים והעשירית של ישראל בסך הכל - הכי הרבה מאז אתונה 2004. ההישג של דדאון מצטרף לשבוע תחרויות נהדר עבורו, בהם זכה בשתי מדליות זהב, אחת מכסף, עוד אחת מארד ובמשחה אחד סיים במקום החמישי. 

בסיום, דדאון הצליח לרגש פעם נוספת: "עכשיו יש לנו 10 מדליות, לאולימפיים היה שבע וזה מאוד סימבולי כי זה ה-7.10. אולי אלוקים מנסה להזכיר לנו בדרך הזאת שכבר לא נחזור ל-6.10".

עמי דדאון עם המדליה, צילום: אורן אהרוני

על התחרויות עצמן אמר: "הצלחתי להביא את מספר המדליות שרציתי. יכול להיות שהיום ניסיתי יותר מדי וזה פחות עבד. עכשיו אני צריך קצת לנוח ולראות אם אני מוכן לעוד ארבע שנים אינטנסיביות לקראת לוס אנג'לס 2028".

דדאון סיכם: "היה לי תענוג לייצג את מדינת ישראל והעם היהודי. אני אוהב אתכם, את החיילים שלנו, את משפחות החטופים, משפחות הנופלים וכל עם ישראל. לעולם לא אשכח את התמיכה שלכם שאני מרגיש פה בכל פינה. אני יודע שלפעמים הספורט שלנו זה אפיזודה חולפת, אבל הרגשתי אתכם בכל רגע ששחיתי במים. תודה לכם".

עמי דדאון, צילום: אורן אהרוני
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
עמי דדאון,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר