אורן סמדג'ה ששכל את בנו הגיב לקצינה שביקרה את חטיבת אלכסנדרוני: "בלתי נסבל"

מאמן נבחרת הג'ודו לגברים, שבנו עומר נפל בקרבות בעזה הגיב ברשתות על דבריה של הקצינה ("נכנס מח"ט חדש ודבר ראשון הוא מאחל ללוחמים לבצע רצח עם") וכתב בין היתר: "אני מקווה שגם מהדברים הקשים שנאמרו נוכל לצמוח למצוא את הדרך לחבר אחד את השנייה כמו שהחטיבה חיבקה את המשפחה שלנו"

אורן סמדג'ה ובנו עומר ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

עדי אנגרט, קצינה בחטיבת אלכסנדרוני פרסמה אתמול (שני) ציוץ שבו היא תוקפת בחריפות את מפקד החטיבה שלה. "לחטיבה נכנס מח"ט חדש. דבר ראשון הוא מאחל ללוחמים לבצע רצח עם", כתבה והוסיפה צילום של מסמך שפרסם שבו איחל שכפרי לבנון יהפכו לשממה. בנוסף, כתבה אנגרט בחשבון ה-X שלה כי הציונות הדתית היא ״כת של אוכלי מוות״.

ההתבטאויות של אנגרט עוררו סערה גדולה כאשר היום מי שהגיב לדברים הוא מאמן נבחרת הגברים של ישראל בג'ודו – אורן סמדג'ה ששכל את בנו במלחמה בעזה לפני כחודשיים. "שמעתי אתמול את מה שעדי מחטיבת אלכסנדרוני אמרה על החטיבה ועל המחט החדש. אני לא רוצה להתייחס לעדי, אנשי הטיפול בצבא עושים עבודת קודש ואני לא יודע מה עבר עליה שהיא התבטאה בצורה כזו. אני כן רוצה להתייחס לחטיבה המדהימה הזו. עומר שלנו שירת בגולני ולא הכרנו את חטיבת אלכסנדרוני המפוארת והוותיקה והאמיצה עד אחרי שהוא נהרג. ומאז נפילתו פגשנו לוחמים מרמת החייל הלוחם בשטח ועד המחט היוצא. מדובר בישראלים והישראליות היפים ביותר שיש. אמיצים, אוהבים, חזקים בגוף ובנפש", כתב.

עוד הוסיף סמדג'ה: "פגשנו והתאהבנו בחיילים מכל החברה הישראלית, דתיים ומסורתיים וחילונים גמורים מכל מקום בארץ, ערים מושבים וקיבוצים. אנחנו גאים שעומר נלחם בחטיבה המפוארת הזו, ובלתי נסבל לי לשמוע משהו שיפגע במורשת שלה. אלו ימים קשים לכולנו, אני מקווה שגם מהדברים הקשים שנאמרו נוכל לצמוח למצוא את הדרך לחבר אחד את השנייה כמו שהחטיבה חיבקה את המשפחה שלנו מאז שאיבדנו את עומר.

עומר וסעדיה, שבאו ממקומות שונים, מצאו חברות אמיצה בחטיבה ונפלו יחד. הדם שלהם התערבב בלי לבדוק מי הולך לבית כנסת בשבת ומי הולך למסיבה. זה עם ישראל וזו חטיבת אלכסנדרוני. אני רוצה לנצל את ההזדמנות גם להגיד שמאז שעומר נפל פגשנו הרבה לוחמים, אבל גם את המערכת החשובה שתומכת בהם, בינהם אנשי הטיפול. וגם להם מגיע חמלה וחיבוק".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר