גיא ששון רוצה לעשות עוד היסטוריה בפריז: "אני מאוד אוהב את המקום הזה"

הטניסאי הישראלי הראשון לזכות בגרנד סלאם על כיסאות גלגלים, מתכונן למשחקים הפראלימפיים שיתחילו בשבוע הקרוב • הוא כבר מתאמן בפריז, והמאמנת עופרה לנקרי אופטימית: "מקווים לעשות דברים גדולים"

גיא ששון באימון ראשון ברולאן גארוס לפני המשחקים הפראלימפיים
בתחילת יוני, טניסאי כיסאות הגלגלים גיא ששון עשה היסטוריה, כאשר הפך לישראלי הראשון שזוכה בתואר גרנד סלאם. הוא עשה זאת ברולאן גארוס בפריז. היום (שבת) הוא חזר לאותם מגרשים, כדי להתחיל בהכנות לקראת המשחקים הפראלימפיים.
 
"אני מאוד אוהב את המקום הזה, את החימר", סיפר ששון באימון הראשון שלו לפני המשחקים. "אני מרגיש כאילו לא נסעתי. הייתי פה לפני חודש וחצי. כשאתה מכיר את הכל, זה נוח ונעים, בעיקר שהכל כאן ברמה הכי גבוהה שיש".
 
על הכפר הפראלימפי הוסיף הטניסאי: "הגענו ועשינו את כל התהליך, עם האקרדיטציה וכניסה לחדרים. רואים מי נגד מי ואיפה כל דבר בכפר ומתרגלים למיטה, בסך הכל כיף כמו תמיד שיש משלחת ומעטפת".
 
המאמנת עופרי לנקרי אמרה: "יצא לי להיות ברולאן גארוס בגרנד סלאם וכיף לחזור שוב. יש התרגשות גדולה ואנחנו מקווים לעשות דברים גדולים. יש לנו מספר שחקנים צעירים וחברה ותיקים, כשיש הרבה מוטיבציה, הכנות טובות. הגענו מוקדם כדי לעשות הכנה על המגרשים שנשחק בהם ואני די מרוצה".
 
ששון בן ה-44, המתחרה בדרגת הנכות קוואד, הקשה ביותר, צפוי להתחיל את השתתפותו במשחקים בדיוק בעוד שבוע, בשבת הבאה, כאשר הוא עדיין ממתין לראות מי יהיה יריבו הראשון. הגרלת הטורניר תתקיים בעוד שלושה ימים.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
רוב המשלחת כבר נחתה בפריז, כשאחרוני הספורטאים ימריאו מחר לבירה הצרפתית. ביום רביעי (28 באוגוסט) בשעה 21:00 יתקיים טקס הפתיחה בהשתתפות מספר שיא של 186 משלחות ו-4500 ספורטאים וספורטאיות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר