שעות לאחר שיצרה סערה גדולה, אדידס הבטיחה "נתקן את הקמפיין" בו מככבת בלה חדיד, כיוון שהדוגמנית האנטי ישראלית לא מייצגת בצורה ראויה את הרעיון של מכירת נעלי רטרו כהומאז' לאולימפיאדה הטרגית של מינכן 1972, בה נרצחו 11 ספורטאים ישראלים על ידי מחבלים פלשתינים.
הבחירה חדיד, שהביעה אחרי 7 באוקטובר תמיכה בחמאס (וגם עוד קודם לכן לא הסתירה את שנאתה לישראל), עוררה זעם רב בקהילות היהודיות, בארגונים הנאבקים באנטישמיות וברשתות החברתיות.
כתוצאה מהסערה הגדולה, חברת מוצרי הספורט נאלצה לפרסם הבהרה עם התנצלות, בה נכתב: "קמפיין ה- adidas Originals SL72 שהושק אתמול במקומות שונים בעולם, כולל שיתופי פעולה עם מגוון רחב של כוכבים ומשפיענים, וגם בישראל, נבחרו להוביל את הקמפיין השותפים הישראלים האהובים של אדידס.
"הקמפיין נועד לחגוג, ביחד, את שובה של נעל הריצה הקלה של אדידס שעוצבה לפני יותר מ-50 שנה והפכה להיות אהובה ברחבי העולם, גם בספורט וגם באופנה. אנו מודעים להקשרים שנוצרו לאירועים היסטוריים טרגיים ומצערים, ואנו מתנצלים על כל פגיעה שנגרמה לכל אדם בשל כך. לא הייתה כל כוונה כזו".
לבסוף כתבה חברת אדידס: "בהתאמה, החלטנו לתקן את הקמפיין מכאן והלאה. אנו מאמינים שלספורט יש כוח מאחד, לשנות חיים, בכל מקום בעולם, ואנו נמשיך במאמצים לקדם גיוון ושוויון בכל מה שאנו עושים".