בעזרת השגרירות וחברת הביטוח: אביו של איאד שלבי יוטס לישראל

יוסוף שלבי, אביו של המדליסט הפראלימפי שאיבד את ההכרה במהלך מחנה אימונים, ישוב לארץ לאחר מאמצים גדולים של הוועד הפראלימפי וההתאחדות לספורט נכים • מצבו נותר ללא שינוי

פודיום אולימפיאדת פריז / רויטרס

יוסוף שלבי, אביו של השחיין הפראלימפי איאד, ישוב מחר (שישי) לישראל אחרי שאיבד את ההכרה במהלך האימונים של נבחרת השחייה הפראלימפית, משם פונה לבית החולים.

במהלך היממה האחרונה נעשו מאמצים גדולים של הוועד הפראלימפי והתאחדות לספורט נכים להחזירו לארץ ביחד עם עזרה של שגרירות בולגריה וחברת הביטוח ואורגנה עבורו טיסה בשעה 13:00 בצהרים בליווי פארס, אחיו של איאד.

מצבו של יוסוף נותר ללא שינוי, כשהוא בהכרה אבל לא מתפקד ולא מתקשר. עם שובו לארץ יעבור סדרת בדיקות בבית החולים, כאשר כלל חברי משלחת השחייה יסיימו כמתוכנן את מחנה האימונים וישובו הלילה בשעה 21:00 ארצה.

איאד שלבי, צילום: אסנת פליס דואר

יוסוף, המלווה צמוד את בנו במהלך כל הקריירה, במחנות אימונים ותחרויות, גילה על גופו אתמול פריחה. הוא קיבל זריקה, מה שהעלה את חום גופו ובסופו של דבר לאיבוד הכרתו. לאחר מכן פונה לבית חולים בוורנה, כ-35 קילומטר ממחנה האימונים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בנו איאד היה צמוד ליד מיטתו בבית החולים, כשצריך לזכור, שבחודש הבא הוא אמור להשתתף במשחקים הפראלימפיים בפריז, שם הוא מועמד למדליה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר