"צריכים עזרה ממי שיכול": מצבו של אביו של השחיין הפראלימפי איאד שלבי מידרדר

דרמה במחנה האימונים של הנבחרת בבולגריה: יוסוף שלבי מחוסר הכרה כבר יומיים ולא יכול לחזור לארץ • מאמן הנבחרת יעקב ביננסון: "אנחנו לא יודעים מה יש לו, חייב להגיע חזרה לישראל במהירות ולקבל טיפולים"

פודיום אולימפיאדת פריז / רויטרס

נבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל למשחקים בפריז הקיץ שנמצאת בימים אלו במחנה אימונים בבולגריה, עברה רגעים דרמטיים לאחר שאביו של איאד שלבי, יוסוף, נמצא ללא הכרה כבר במשך יומיים ולא יכול לחזור לארץ לקבל טיפול.

יוסוף מלווה באדיקות את הקריירה של בנו, כשהוא מטפל בו ועוזר לו באימונים ולפני ואחרי תחרויות. בימים האחרונים הוא גילה על גופו פריחה וקיבל זריקה, מה שהעלה את חום גופו - שהוביל לאיבוד ההכרה.

האבא פונה לבית החולים בוורנה, כ-35 קילומטר ממחנה האימונים, כשמאז אותו רגע מפחיד, בנו צמוד ליד מיטתו ולא יכול להתאמן כחודש לפני השתתפותו במשחקים הפראלימפיים בפריז, וכל הניסיונות להחזיר אותו לארץ עד כה עלו בתוהו.

איאד ויוסוף שלבי. "הראש שלנו במקרה הזה לפני המשחקים הפראלימפיים", צילום: מישל דוט קום

"אנחנו לא יודעים מה יש לו, הוא ללא הכרה כבר יומיים ומצבו מידרדר", סיפר בדאגה מאמן הנבחרת יעקב ביננסון ל"ישראל היום", "דיברנו עם חברת הביטוח ויש כל מיני בעיות, אנחנו ממש צריכים את העזרה של כל מי שיכול".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"יוסוף חייב להגיע חזרה לישראל במהירות ולקבל טיפולים. אנחנו עכשיו במחנה אימונים והראש שלנו במקרה הזה לפני המשחקים. יש לנו גם בעוד עשרה ימים מחנה אימונים נוסף בארמניה, כשאחד המועמדים שלנו למדליה לא יכול להתאמן ודואג מאוד למצבו של אביו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר