הכירו את הטניסאית ששווה פי שלושה מפדרר, נדאל וג'וקוביץ' ביחד

למרות שהשלושה מתקרבים יחדיו לשווי של מיליארד דולר, הם עדיין לא מתקרבים לאמה נבארו • המדורגת 19 בעולם, שפרצה בשנה האחרונה, יושבת על ירושת ענק ששווה יותר מכל הטניסאים הבכירים בסבב

נובאק ג'וקוביץ' מדבר בפודקאסט של ניק קיריוס

אמה נבארו תעלה היום לדשא בווימבלדון ותפגוש את נאומי אוסקה במסגרת הסיבוב השני. בניגוד לשאר הטניסאים שמעוניינים להרוויח את הסכומים שמחולקים בטורניר הגראנד סלאם היוקרתי, אפשר לומר שאותה זה פחות מעניין.

אמה יושבת על ירושת ענק של 3 מיליארד דולר, שזה יותר משילוב ההון של כל גדולי הטניסאים בעולם כיום. אם נחבר את ההון של רוג'ר פדרר (550 מיליון דולר), נובאק ג'וקוביץ' (240 מיליון דולר) ורפאל נדאל (220 מיליון דולר), נגיע רק לשליש מהשווי של משפחתה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by emma navarro (@emma_navarro48)

אביה של המדורגת 19 בעולם, בן נבארו, עשה את הונו ממיזמים עסקיים רבים ובמסגרת חברת ההשקעות שלו, הוא עומד בראשים של בנקים וחברות מצליחות נוספות. את ההון אמה חושפת דרך חשבון האינסטגרם שלה, המכיל 40 אלף עוקבים שרואים אותה מבלה בין האימונים המפרכים במגרשי הטניס ויאכטות והבתים המפוארים של אביה.

העיסוק בספורט של נבארו לא בא סתם. הסבא פרנק היה שחקן פוטבול בליגת הקיסוס האמריקאית שהפך למאמן בפרינסטון וקולומביה. הפריצה שלה הגיעה השנה אחרי שהצליחה להגיע לסיבוב הרביעי ברולאן גארוס וזכתה בטורניר הוברט באוסטרליה בתחילת השנה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by emma navarro (@emma_navarro48)

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר