פודיום אולימפיאדת פריז / רויטרס

בזכות תמונה אחת תמימה: השחיינית האולימפית שברה את הרשת

לואנה אלונסו מפרגוואי הודיעה שהצליחה להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים עם תמונה שחצתה את גבולות דרום אמריקה: "את לא צריכה את פריז, פריז צריכה אותך" • ב-X הפוסט כבר חצה את רף 3 מיליון הצפיות

[object Object]

השחיינית הפרגוואית, לואנה אלונסו, הכריזה לפני מספר ימים ברשתות החברתיות שלה כי היא השיגה את הקריטריון למשחקים האולימפיים בפריז 2024, אך היא אולי לא ציפתה לכמות הרעש שהיא עשתה בעקבות התמונה שצירפה.

אלונסו בת ה-20, שתגיע בפעם השנייה ברציפות למשחקים האולימפיים לאחר שהתחרתה גם בטוקיו 2020 במשחה 100 מטר פרפר, רשמה: "זה רשמי, אני מוסמכת למשחקי פריז 2024, הלב שלי שמח לייצג את המדינה פעם נוספת, יאללה פרגוואי".

כתבות, חדשות ולוח האירועים: כל מה שצריך לדעת לקראת פריז 2024

השחיינית מרבה להעלות תמונות שלה בבגד ים ומבריכת השחייה, אבל הפעם רבים לא התעלמו ממנה והיא זכתה לחשיפה גדולה ברשתות החברתיות ובתקשורת הדרום אמריקאית, כשעל הדרך צברה עוד אלפי עוקבים לחשבון האינסטגרם המטופח שלה.

"את לא צריכה את פריז, פריז צריכה אותך", כתב אחד מ-242 אלף העוקבים. "מזל טוב, אבל האם תוכלי לשקול לייצג אותנו גם בתחרות מיס יוניברס?" שאל עוקב אחר שהתייחס למראה של השחיינית ואחר הגיב לו: "כן, היא צריכה להתחיל לדגמן".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Luana Alonso Schouten (@luanalonsom)

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אלונסו שיתפה את התמונה גם ברשת X (לשעבר טוויטר), שם זכתה לחשיפה של מעל ל-3.4 מיליון צפיות. נבחרת פרגוואי לאולימפיאדת פריז תמנה בסך הכל 28 ספורטאים, כולל נבחרת הכדורגל שתפגוש את ישראל במשחק השני ב-27 ביולי, שם אולי אלונסו תבואו לעודד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו