אחרי 30 שנה: אלופת ווימבלדון המכהנת הודחה בסיבוב הראשון

מרקטה וונדרוסובה הצ'כית, המדורגת שישית בעולם ואלופת הגראנד סלאם המכהנת, איבדה את תוארה כבר אחרי משחק בודד • ג'סיקה בוזאס מניירו הספרדייה ניצחה אותה 4:6, 2:6 וקבעה אירוע שלא קרה מאז 1994

מרקטה וונדרוסובה. צילום: Getty Images

סבב הנשים בטניס הפך בשנים האחרונות ללא צפוי. למעט איגה שוויונטק שזכתה שלוש פעמים ברציפות ברולאן גארוס, זה נראה או מרגיש שכל אחת יכולה לזכות בגראנד סלאם בכל רגע נתון. לכן, הדחה בסיבוב הראשון של מדורגות בכירות זה לא מאוד שכיח בשנים האחרונות. 

מה שכן, מוקדם יותר היום (שלישי) קרה מקרה שלא קרה במגרש בלונדון במשך 30 שנה. מרקטה וונדרוסובה, האלופה המכהנת, הודחה בסיבוב הראשון אחרי שהפסידה 6:4, 6:2 לג'סיקה בוזאס מניירו, המדורגת 83 בעולם. 

זו הפעם הראשונה מאז 1994 שאלופת ווימבלדון מודחת כבר בסיבוב הראשון. עונת הדשא של וונדרוסובה נגמרה אחרי שני משחקים בלבד בטורניר ברלין אחרי שנאלצה לפרוש בעקבות פציעה לפני שבועיים, כך שההכנה לקראת הטורניר לא הייתה מיטבית בלשון המעטה. 

מרקטה וונדרוסובה מאוכזבת, צילום: Getty Images
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מי שזכתה בווימבלדון ב-2022 ותוכל להשיב לעצמה את התואר השנה היא אלנה ריבאקינה (4), שעלתה לסיבוב השני אחרי שניצחה 3:6, 1:6 את אלנה רוז הרומניה. בגזרת המדורגות הבכירות, גם ג'סיקה פגולה (5) דילגה לשלב הבא אחרי 2:6, 0:6 על בת ארצה אשלין קרוגר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר