דניאלה מוניץ אלופת אירופה בהתעמלות אמנותית בתרגיל האלות / איגוד ההתעמלות

רגע לפני האולימפיאדה: ליהיא רז זכתה באליפות ישראל בהתעמלות מכשירים

מתעמלת המכשירים הפגינה עליונות, כשסיימה ראשונה בכל המכשירים מלבד המקבילים בהם הסתפקה במדליית הכסף • האלופה זכתה לציון כולל של 49.950 נקודות, כמעט שלוש נקודות יותר מהבאה אחריה

[object Object]

מוכנה לאולימפיאדה. מתעמלת המכשירים ליהיא רז, שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז 2024, זכתה הערב (שני) באליפות ישראל בהתעמלות מכשירים המתקיימת בימים אלה בהיכל טוטו חולון. רז מאגודת א.ס. רמת השרון זכתה בתואר אלופת ישראל לבוגרות עם סך של 49.950 נקודות וזכתה במדליית הזהב בשולחן הקפיצות (12.75 נקודות), בקורה (12) ובקרקע (12.05 נקודות). במקבילים זכתה במדליית הכסף עם 11.7 נקודות.

בתואר סגנית אלופת ישראל לבוגרות זכתה יהלי שושני (מכבי קרית אונו) עם סך של 47 נקודות ובמקום השלישי זכתה אלמוג לייזרוביץ’ (א.ס. אמת השרון) עם סך של 45.950 נקודות. בתחרות הג’וניור זכתה בקרב-רב ליהיא שלו (מכבי קרית אונו). במקום השני תמר מזרחי (גילגולים כרמיאל) ושלישית אור בנימין (הפועל תל אביב).

אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים בנות, התקיימה כחלק משבוע אליפויות ישראל בכל ענפי ההתעמלות בהפקה גדולה ומושקעת של איגוד ההתעמלות בישראל. התחרויות יימשכו בימים הבאים, עד ליום ראשון 7.7, ויכללו את ענפי האקרובטיקה טמבלינג, טרמפולינה, התעמלות מכשירים בנים ואמנותית.

ביום שישי הקרוב יגיע השיא, שבו ישתתף גם האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט והמתעמלת האמנותית מדליסטית הארד מאליפות העולם דריה אטמנוב. הכניסה לקהל הרחב חופשית.

ליהיא רז, צילום: אורן אהרוני
ליהיא רז, צילום: אורן אהרוני
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ליהיא רז, צילום: אורן אהרוני
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו