ארצות הברית בטירוף: סימון ביילס תשתתף בפריז, שיא עולם חדש באתלטיקה

המתעמלת האמריקנית האגדתית ניצחה את המבחנים האמריקנים והעפילה למשחקים האולימפיים בפעם השלישית ברציפות • סידני מק'לוכלין קבעה 50.65 שניות ב-400 מטר משוכות

הטכנולוגיה החדשה שתעזור לספורטאים באולימפיאדת פריז // רויטרס
כן זה היה צפוי, ולא באמת מישהו חשב אחרת, אבל הלילה (בין ראשון לשני) מתעמלת המכשירים הטובה בכל הזמנים סימון ביילס, ניצחה את המבחנים האמריקנים ותטוס לאולימפיאדת פריז, כדי להשתתף במשחקים האולימפיים בפעם השלישית בקריירה.
 
בהיכל במיניאפוליס, ביילס השיגה ציון כולל של 117.225 נקודות כדי להשיג את המקום הראשון, כשהיא הקדימה את סוניסה לי שסיימה במקום השני בתחרות הקרב רב עם 111.675 נקודות ושלישית מדליסטית הארד הקבוצתית מטוקיו ג'ורדן צ'ילס עם 111.425 נקודות.
 
 
"אני קמה כל יום ובוחרת לעבוד קשה בחדר כושר ולבוא לכאן להופיע, כדי להזכיר לעצמי שאני עדין יכולה לעשות את זה", אמרה ביילס לתקשורת בסיום. "זה יהיה מסע הגאולה שלנו, אני מרגישה שלכולנו יש עוד מה לתת. ההופעה בטוקיו לא היתה טובה וגם היו לכך נסיבות, עכשיו יש משקל רב על הכתפים כדי להוכיח שאנחנו ספורטאיות טובות יותר, בוגרות, חכמות ועקביות".
 
ביילס בת ה-27, היא האישה האמריקנית הראשונה שמשתתפת בפעם השלישית ברציפות במשחקים האולימפיים, מאז שדומיניק דוז השתתפה בברצלונה 1992 עד סידני 2000. המתעמלת הטובה בהיסטוריה, תנסה בכך להגדיל את כמות המדליות האולימפיות שלה, כשברזומה שלה בסך הכל שבע מדליות (4 מהם מזהב).
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר