"הוא הרס לי את המכונית": השערוריות בפורמולה 1 העבירו הילוך

התנגשות בין האלוף מקס ורשטאפן ללנדו נוריס הפכה לחילופי מהלומות מילוליות • הבריטי טוען לחוסר זהירות מסוכנת מצד יריבו: "ככה לא מתנהגים, ככה לא נראה מירוץ".

הרכבים של ורשטאפן ונוריס. התנגשות שנויה במחלוקת. צילום: אי.פי.אי

מירוץ אוסטריה של פורמולה 1 נפתח עם שערוריה כבר לאחר מקצה הדירוג אתמול (שבת), לאחר שנהג קבוצת רד בול, יוקי צונודה היפני, נקנס בעקבות קללה פוגענית נגד אנשים עם מוגבלויות. היום, על המסלול, הגיעה תקרית מכוערת מסוג אחר, שהיתה יכולה להיגמר בתאונה קשה.

האלוף מקס ורשטאפן, שנוהג גם הוא עבור קבוצת רד בול, נכנס לעקיפה מהצד של השוליים, וגרם להתנגשות בין המכונית שלו לזו של לנדו נוריס מקבוצת מקלארן. שתי מכוניות המירוץ נפגעו, כשלבריטי נגרם תקר בגלגל, כמו גם להולנדי-בלגי, שבמקרה שלו כל החלק הימני-אחורי התפרק. השניים נאלצו לפרוש מהמירוץ.

מיד לאחר סיום המירוץ, נוריס עלה להתקפה: "ורשטאפן הרס לי את המכונית. ככה לא מתנהגים, ככה לא נראה מירוץ. הוא קלקל לשנינו את המירוץ". ורשטאפן, שנענש על המהלך בתוספת של 5 שניות, הגיב בדיפלומטיות: "דברים כאלה יכולים לקרות. אני ניסיתי להתחמק, אבל הוא (נוריס) בלם מאוחר מדי".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בניסיון להרגיע את הרוחות, סיכם ורשטאפן את האירוע כשאמר: "אין כרגע מה לעשות. זו היתה בסך הכל טעות. לנדו ואני נדבר על זה, אבל מאוחר יותר. עכשיו צריך שכולם יירגעו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר