הטכנולוגיה החדשה שתעזור לספורטאים באולימפיאדת פריז

רוכבים על המחאה: ההפגנות האנטי ישראליות מציפות את הטור דה פראנס

כבר בקטעים הראשונים של מירוץ האופניים היוקרתי, שנערכים על אדמת איטליה דווקא, לאורך המסלולים ובקווי הסיום מונפים דגלי פלשתין ושלטים שמאשימים את ישראל ברצח עם • קבוצת "פרמייר טק" הישראלית סופגת אש

[object Object]
לא הכל עובר חלק. הטור דה פראנס של 2024 יצא אתמול (שבת) לדרך בקטעים שנערכים באיטליה, אך כבר ביומיים הראשונים המתינו לקבוצת הרכיבה הישראלית "פרמייר טק", הפגנות פרו-פלשתינאיות לאורך המסלול.
 
בקטע הראשון היה אפשר לראות  שלטים מונפים הקוראים להפסיק, לטענת האוחזים בהם, את הרצח עם הפלשתיני. על אותו השלט הוטבעו כפות ידיים מדממות. עוד קראו המפגינים "לשחרר את פלשתין", ועל שלט נוסף נכתב "להפסיק את ההפצצות על עזה".
 
בשידור הבינלאומי של הטור היה אפשר לראות מספר מפגינים מניפים את דגלי פלשתין ליד קו הסיום ברימיני, כאשר הסיפור חזר על עצמו גם היום לכל אורך הקטע השני שהגיע עד בולוניה. "אנחנו מערערים על העובדה שקבוצת הרכיבה של אומה שהואשמה בפשעי מלחמה אכזריים ורצח עם אמיתי משתתפת בתחרות הזו", התראיין אחד המפגינים האנטישמים, והוסיף: "ומה יהיה  עם הטלוויזיה והעיתונות בכל העולם שלא נקטו שום פעולה כדי להתמודד עם הנוכחות הזאת, עובדה שלנצח תכביד כמו סלע על התדמית של הטור".
 
קו הזינוק בבולוניה. קבוצת "פרמייר טק" מותקפת, צילום: אי.פי.אי
 
 
גם מחר הטור ימשיך באיטליה, לפני שהרוכבים יחצו את הגבול וימשיכו אותו כמיטב המסורת בצרפת, אלה שהשנה במקום הקטע האחרון בשדרות השאנז אליזה המפורסמות, בעקבוצת המשחקים האולימפיים, הסיום יתקיים בניס, בקטע נגד השעון.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ההפגנות מגיעות פחות מחודש ימים, לפני תחילת המשחקים האולימפיים בפריז, כאשר כוחות גדולים של יותר מ-45 אלף שוטרים אמורים לאבטח את אירוע הספורט הגדול בעולם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו