הצעת חוק חדשה: דגל ישראל על המדים של כל ספורטאי המייצג את המדינה

בעקבות המצב הנוכחי, בו מופיעים על המדים רק סמלים לאומיים או סמלים של איגודי הספורט השונים, יזם ח"כ סימון דוידסון תוספת לתלבושות: "הניסיונות להדיר את ישראל מהספורט הבינלאומי מחזיקם את הצורך בהצבת הדגל על המדים, זו התשובה הכי טובה למי שרוצה ברעתנו"

נבחרת ישראל לאחר מדליית הכסף באליפות אירופה בחצי מרתון / צילום: איגוד האתלטיקה

שינוי במדים של נבחרות ישראל בדרך? ביום ראשון הקרוב תעלה לוועדת השרים לחקיקה הצעת חוק של חבר הכנסת סימון דוידסון (יש עתיד), לפיה דגל המדינה יוצב על המדים של כל נבחרת ישראלית או ספורטאי ישראלי בשעה שהוא מייצג את המדינה.

על פי רוב במצב הנוכחי על גבי המדים מופיע סמל איגוד הספורט אליו הספורטאים משתייכים או סמלים לאומיים כגון צבעי הדגל או מגן דוד, אך לא הדגל עצמו. לדבריו של יו"ר שדולת הספורט, ח"כ דוידסון, הופעתן של הנבחרות בתחרויות בינלאומיות עם דגל המדינה על התלבושות תגביר את תחושת השליחות הלאומית בהתמודדויות מול נבחרות ממדינות אחרות.

ח"כ סימון דוידסון: "הניסיונות להדיר את ישראל מהספורט הבינלאומי ואירועי 7 באוקטובר מחזקים את הצורך בהצבת דגל ישראל על מדי נבחרות ישראל בכל ענפי הספורט. התשובה הטובה ביותר לכל מי שרוצה ברעתנו היא העמידה האיתנה עם דגל ישראל המתנוסס בגאון בספורט ובכלל. לכן אני משוכנע ששרי ממשלת ישראל יתמכו בהצעה זו ובכך יוסיפו לכל חובבי הספורט הישראלים גאווה רבה בתקופה הקשה הזו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
נבחרת ההתעמלות של ישראל. בקרוב יופיע הדגל על המדים, צילום: Ulrich Fassbender, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר