בלסינג אפריפה סיים במקום השביעי בגמר אליפות אירופה בריצת 200 מטר

אחרי שסיים את המוקדמות במקום השישי, האצן הישראלי רשם ריצה פחות טובה בגמר וסיים אותו במקום האחרון עם תוצאה של 20.97 שניות

נבחרת ישראל לאחר מדליית הכסף באליפות אירופה בחצי מרתון / צילום: איגוד האתלטיקה

האצן הישראלי בלסינג אפריפה סיים הערב (שני) במקום השביעי בגמר אליפות אירופה הנערכת ברומא שבאיטליה, בריצה היוקרתית ל-200 מטר. אפריפה בן ה-20 שובץ בריצה המכרעת במסלול הרביעי האמצעי וחצה את קו הסיום בזמן של 20.97 שניות. הוא למעשה סיים אחרון את הריצה, זאת לאחר שאחד המתמודדים נפסל בהזנקה הראשונה ומתמודד נוסף נפסל בסיום.

שיאו הישראלי של בלסינג עומד על 19.96 שניות, שנקבע בקולומביה לפני שנתיים, כשזכה במדליית הזהב באליפות העולם עד גיל 20.

במדליית הזהב זכה טימות'ה מומנטהלר השוויצרי עם 20.28 שניות, שני פיליפו טורטו המקומי עם 20.41 שניות ושלישי עוד חגיגה לשוויצריה, כשבארד זכה וויליאם רייס שקבע 20.47 שניות, חצי שנייה לפני אפריפה שכאמור סיים אחרון.

כזכור, אפריפה עלה אוטומטית לחצי הגמר בזכות זמן הכניסה שלו, שם הוא שובץ למקצה השלישי והאחרון, כשהוא ידע שהמטרה העיקרית שלו לסיים באחד משני המקומות הראשונים במקצה או להיות בין שני האצנים בעלי הזמנים המהירים ביותר שלא עלו אוטומטית. בסופו של דבר דורג שני במקצה ושישי בכללי.

ברזומה של האצן הבכיר של ישראל, גם מדליית הזהב באליפות אירופה עד גיל 23 בשנה שעברה, כשההישגים שלו עכשיו באליפות היבשתית, בתוספת הזמנים שהשיג עד כה, מבטיחים לו כמעט בוודאות כניסה להופעת הבכירה שלו במשחקים האולימפיים בפריז.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בלסינג אפריפה, צילום: אורן אהרוני
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר