חנה מיננקו פרשה מאליפות אירופה, אדוה כהן בגמר

קופצת המשולשת הישראלית ויתרה על הקפיצה השלישית לאחר שפסלה בשתי הראשונות, ופספסה הזדמנות לאגור נקודות חשובות לקראת המשחקים האולימפיים • לדבריו איגוד האתלטיקה, היא סובלת מכאבים בשריר התאומים • כהן השיגה את הכרטיס האחרון לגמר 3,000 מטר מכשולים, סיון אוירבך לא עלתה לגמר 1,500 מטר

התקנת הטבעות האולימפיות על מגדל אייפל / צילום: רויטרס

אליפות אירופה באתלטיקה נפתחה היום (שישי) ברומא עם אכזבה למשלחת הישראלית, לאחר שקופצת המשולשת חנה מיננקו פרשה מהתחרות. מיננקו פתחה את המוקדמות ופסלה פעמיים. לאחר מכן הודיעה שוויתרה על הקפיצה השלישית וכי לא תמשיך לקפוץ.

מאיגוד האתלטיקה נמסר: "חנה מיננקו פרשה ממוקדמות הקפיצה המשולשת ולא השלימה שלוש קפיצות, זאת בעקבות כאבים בשריר התאומים. הכאבים החלו כבר בשבועיים האחרונים והיא עשתה את מירב המאמצים לקפוץ ולהתחרות".

כזכור, באליפות אירופה האחרונה לפני שנתיים במינכן מיננקו זכתה במדליית הארד. ברזומה שלה גם מדליית הכסף ב-2016 באותה תחרות, זאת בנוסף להישג המרשים באליפות העולם 2015 עם מדליית הכסף בבייג'נג.

הפרישה מהתחרות מקטינה את הסיכוי של מיננקו להגיע למשחקים האולימפיים בפריז, זאת למרות שעדיין נותרו מספר תחרויות. כרגע לא ידוע מה מצבה והיא פספסה הזדמנות להרוויח נקודות חשובות להתברג גבוהה ולהיכנס דרך הדירוג העולמי.

חנה מיננקו. פריז בסכנה?, צילום: רויטרס

אדוה כהן עלתה לגמר, סיון אוירבך בחוץ

אדוה כהן השתתפה במוקדמות הריצה ל-3,000 מטר מכשולים כשהמטרה שלה היה לסיים בשמינייה הראשונה שמבטיחה את הכרטיס הישיר לגמר. היא סיימה את המקצה שלה בדיוק במקום השמיני, בזמן של 9:35.41 דקות, המהווה את תוצאת השנה שלה. בכך היא הבטיחה את מקומה בגמר בפעם השלישית ברציפות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בריצה ל-1,500 מטרים, שיאנית ישראל הטריה סיון אוירבך נפלה די בתחילת המרוץ, סיימה במקום ה-12 במקצה שלה ובמקום ה-25 הכללי בזמן של 4:16.15 דקות שלא הספיקו לעלייה לגמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר