משפחת ביבס בסופרבול: התגובות לפרסומת של מדינת ישראל באירוע הספורט הגדול בעולם

פרסומת שרכשה מדינת ישראל ב-7 מיליון דולר שודרה באירוע בלאס וגאס • התשדיר שאורכו 30 שניות התמקד בשחרור האבות הישראלים שמחוזקים בשבי וכלל בין היתר תמונה של משפחת ביבס • כך הגיבו בעולם

משפחת ביבס בפרסומת בסופרבול. צילום: צילום מסך

פרסומת שרכשה מדינת ישראל ב-7 מיליון דולר שודרה הלילה (בין ראשון לשני) בסופרבול, אירוע הספורט הגדול בעולם בלאס וגאס. מי שיזם את הפרסומת הוא מערך ההסברה הלאומי, בשיתוף עם משרד התפוצות שיזם ולקח חלק במימון.

הפרסומת שאורכה 30 שניות התמקדה בשחרור האבות הישראלים שמחוזקים בשבי וכללה בין היתר תמונה של משפחת ביבס. "לכל האבות שמחוזקים בשבי החמאס מעל 120 ימים, אנחנו פועלים להחזיר אותכם הביתה".

כלל תכני הקמפיין, על פי ההערכות, יגיעו בסופו של דבר לעשרות מיליוני חשיפות ברחבי ארצות הברית, כאשר כבר בימיו הראשונים הגיע לכמעט 10 מיליון חשיפות.

 מי שאחראי על מימון פרסומת נוספת ששודרה הוא רוברט קראפט, אחד היהודים העשירים בעולם ובין היתר הבעלים של ״ניו אינגלנד פטריוטס״. קראפט, שכמובן לא ירוויח דולר מההשקעה של 7 מיליון דולר על פי ההערכות, הסביר לעיתון USA Today כי "אנחנו האומה הכי גדולה בעולם, אבל היא מתחילה להיראות לי כמו גרמניה בשנות ה-30, ואני רוצה למנוע מאיתנו להגיע לשנות ה-40".

המפגש של טיילור סוויפט וטרוויס קלסי בסיום הסופרבול // קרדיט: X

קראפט, צילום: AFP

ברחבי העולם, לא כולם אהבו את התשדיר הישראלי. בין היתר, אמריקנים פרו-פלשתינים טענו: "אנחנו נותנים לישראל 10 מיליון דולר כל יום כדי שיוכלו להוציא 7 מיליון דולר על פרסומת לסופרבול כדי לתעמל את האוכלוסייה שלנו תוך ביצוע פעיל של רצח עם".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
פטריק מהומס. שוב ה-MVP, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר