שכר עצום ובונוס מיוחד: כך פיתתה פרארי את לואיס המילטון

הנהג הבריטי שהדהים את עולם הספורט המוטורי צפוי להרוויח בשנת 2025 כ-100 מיליון יורו • בקבוצה האיטלקית יאפשרו לו להביא מספר מהנדסים ממרצדס, כולל בונו, מהנדס המרוץ האישי שלו • ומה חושב טוטו וולף על המעבר?

המילטון. שכר עצום. צילום: EPA

12 שנה בילה נהג הפורמולה 1 לואיס המילטון בקבוצת מרצדס, במחצית מאותן השנים הוא הצליח לזכות באליפות העולם עבור הקבוצה. והאמת היא שגם כשנהג במקלארן – המילטון תמיד היה נהג של מרצדס, הוא גדל באקדמיה שלה, והוביל אותה להישגים מדהימים. אך לכל דבר טוב יש סוף, וביום חמישי האחרון הנהג הפתיע את עולם הספורט המוטורי כשהחליט לעבור בשנת 2025 לפרארי.

הסיבות למעבר של המילטון לקבוצה האיטלקית מגוונות, אך ככל הנראה מה שהכריע את הכף הייתה ההצעה הכספית של האדומים. המילטון, שיחגוג בשנה הבאה יום הולדת 40, צפוי לקבל בעונת מרוצים אחת כ-100 מיליון יורו, סכום שיורכב משכר בסיסי ובונוסים. לשם השוואה, כיום הנהג מרוויח כ-40 מיליו יורו לעונה משכר בסיס ועוד כמה מיליונים עבור בונוסים, אך לא סכומים שמתקרבים למה שירוויח באיטליה.

לאנדו נוריס חותם על חוזה ארוך טווח במקלארן // רויטרס

אך לא רק הכסף שיכנע את הנהג הבריטי לעשות את המעבר, על פי הדיווחים, מנהל קבוצת פרארי, פרד ואסור, ששיתף פעולה עם המילטון בימיהם בפורמולה 2, הבטיח באופן אישי לנהג כי הם בשלבי בנייה של מכונית שתצליח להוות תחרות למקס ורסטאפן ורד-בול. בנוסף על פי מספר דיווחים המילטון יביא איתו ממרצדס מספר מהנדסים כשבראשם בונו, מהנדס המירוץ שהולך עם הנהג שנים ארוכות.

מנהל קבוצת מרצדס, טוטו וולף סיפר בראיון בגרמניה: "לא ידעתי עד יום רביעי בערב שזה עומד לקרות, אבל אני לגמרי יכול להבין את לואיס, כל נהג בפורמולה 1 רוצה לנהוג במכונית האדומה של פרארי. אני שמח שהשנה הוא עוד יהיה איתנו"

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
וולף והמילטון. "כל אחד רוצה לנהוג בפרארי", צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר