בעקבות המלחמה: עוד אירוע ספורט גדול הועבר מישראל

אחרי אליפות אירופה בכדור-מים, טורניר ה-ATP בתל אביב ועוד, גם אליפות העולם באקרובטיקה לא תתקיים בארץ בשנה הבאה • במקום זאת, החליט האיגוד העולמי על קיום האירוע בישראל בשנת 2026.

נבחרת ישראל באקרובוטיקה. צילום: Getty Images

עוד מכה לספורט הישראלי. לאור המצב הביטחוני בארץ איגוד ההתעמלות העולמי החליט היום (חמישי) שלא לקיים את אליפות העולם באקרובטיקה, שהיתה מיועדת להתקיים בישראל במרץ 2024 , במקום זאת, האיגוד הכריז על קיום התחרות בישראל ב-2026.  

שרית שנער, מנכ"לית איגוד ההתעמלות: "האיגוד העולמי בחר בישראל כמדינה המארחת את האליפות וזה מחמיא לנו ומוכיח שגם בענף האקרובטיקה ישראל על המפה. לצערנו המצב הקיים לא מאפשר לקיים את התחרות בארץ אך אנו מודים לאיגוד העולמי כי בו בזמן במקביל לביטול הוא העניק לנו את מנדט האירוח בשנת 2026 ואנו מתכוונים לעשות זאת בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר."  

"בעת הזו, כמו כולם, ליבנו עם המשפחות של הנופלים, הנרצחים, החטופים והפצועים, ובמקביל עוסקים בהכנת המתעמלים לשנת התחרויות 2024, בתקוה להביא גאווה למדינת ישראל בעת הקשה הזו". 

אירוע זה, מצטרף לשורה ארוכה של אירועים שנדחו או בוטלו בישראל, כולל אליפות אירופה בכדור-מים בינואר, טורניר ה-ATP בתל אביב, סבב גביע העולם במים פתוחים ועוד. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
נבחרת ישראל באקרובטיקה, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר