העיקר הנקודות: מכבי חיפה הזיעה בדרך לניצחון 2:4 על הפועל חדרה בטרנר

איינבינדר (45+2 בפנדל) ושולמייסטר (52) מחקו יתרון כפול של דוד (16) ורפאלוב (41), אבל סברינה עם שער בכורה (80) ורפאלוב שהשלים צמד (90+2) הרגיעו • מעמדו של מרקו בלבול התערער לאחר שמכבי נתניה הובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה

שחקני חיפה חוגגים. צילום: קובי אליהו

ברק בכר קיבל בשני המשחקים הקודמים של מכבי חיפה החלטות שהשפיעו לרעה על קבוצתו והביאו לשני הפסדים רצופים מול מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. כמה משמעותית ההשפעה של בכר על מכבי חיפה, העידו לא רק ההפסדים, אלא גם הניצחון שקטע את הרצף מול הפועל חדרה. בכר הוא האיש שמזיז את החוטים דרך ההרכבים והמערכים שאותם הוא מעלה.

מול הפועל חדרה הוא החליט לתת את חולצת ההרכב לליאור רפאלוב, שהחזיר לו עם צמד (41,90) והרבה מנהיגות. בכר הרגיש שהקבוצה שלו חייבת לקבל מספרים משחקנים נוספים שהם לא דין דוד או דיא סבע. דוד הבקיע את הראשון (14, בישול של סבע) ורפאלוב הכפיל, אבל איכשהו, הירוקים נכנסו להלם כשחדרה השוותה וחזרה מפיגור כפול.

דן איינבינדר (45, פנדל) ואיציק שולמייסטר (51) כבשו. הלחץ בחיפה היה גדול, בוודאי כאשר יותר מ-9000 אוהדים עשו דרך של שעתיים לבירת הנגב כדי לשבור שגרה של אזעקות וטילים. אז בכר הזיז שוב את החוטים, ביצע חילופים וקסנדר סברינה, שעלה מהספסל, נגח בדקה ה-80 שער שהוא כמו שער ניצחון. כשהדברים זזים כמו שצריך, מכבי חיפה מנצחת. לא תמיד היא תוכל לעשות זאת אחרי שתאבד יתרון כפול.

ברק בכר, הערב, צילום: קובי אליהו
סילבס, הערב בטרנר, צילום: קובי אליהו
הטקס לזכרו של יעקב טרנר לפני שריקת הפתיחה, צילום: קובי אליהו
ג'ורג' וסילי ביציעי טרנר, צילום: קובי אליהו
דוד בדרך לשער. עוד כיבוש לחלוץ, צילום: קובי אליהו
שחקני חדרה מנסים להפריע לג'אבר, צילום: קובי אליהו

מעמדו של מרקו בלבול התערער לאחר שהוא וחניכיו נכנעו 3:0 להפועל חיפה והתרחקו עד כדי שלוש נקודות מהקו האדום. נאור סבג (7) ניצל תרדמת בהגנה של היהלומים, גיא מלמד הכפיל (35) בבעיטה אדירה מרחוק ואיתמר נוי קינח (84) בזכות בישול שני של נועם בן הרוש.

שחקני נתניה. ייאוש אצל היהלומים, צילום: ברני ארדוב
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שחקני הפועל חיפה חוגגים עם נוי את השלישי, צילום: ברני ארדוב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר