פחד גבהים: כך הפועל באר שבע פספסה ניצחון חמישי ברציפות

הקבוצה מבירת הנגב הובילה משער של אנטוניו ספר שנכנס כמחליף (65), אמיר גנאח הורחק לאחר שהתחזה ברחבה ואיאהב גנאים השווה עמוק בתוספת הזמן (90+8) והראה שוב כמה אופי יש לקבוצה מהמגזר

גנאח מתחזה. השאיר את חבריו ב-10 שחקנים ברגע קריטי. צילום: קובי אליהו

להפועל באר שבע לא היה בתחילת העונה את הלחץ להדביק את הקבוצה עם דבק מהיר. הבעלים אלונה ברקת והמאמן שלה רן קוז'וך, השאירו את הלחץ למכבי תל אביב ומכבי חיפה, שמרו על שקט וככל שעבר הזמן, הסגל שבנו נדבק בצורה יפה. שזה קרה, באר שבע חיברה ארבעה ניצחונות ברציפות ואחריהם הגיע מבחן בדמות בני ריינה של שרון מימר.

ריינה חרצה אשתקד את גורל האליפות עם שני ניצחונות במאני טיים מול מכבי חיפה. והנה העונה, היא סחטה נקודה מהירוקים ועוד אחת מבאר שבע אחרי 20 דקות מצטברות של תוספת זמן. כי ככה זה מול הקבוצה של שרון מימר, קשה ולעיתים גם כואב  רן קוז'וך ניסה לשחק מול מימר את המשחק שלו. זה הרגיש כמו קרב חפירות אגרסיבי, הרבה עבירות של שתי הקבוצות, אבל בסופו של דבר האיכות של באר שבע מהספסל הביאה לשער יתרון.

הקשר הרומני אנטוניו ספר, היה אולי השחקן הכי משמעותי של באר שבע בעונה שעברה. העונה מעמדו לא היה ברור, אבל קוז'וך הוא המרוויח העיקרי. כי כאשר דן ביטון, אליאל פרץ ויוני סטויאנוב פתחו בהרכב, היה למאמן הדרומי את מי להקפיץ כאשר קרב החפירות הלך לכיוון התיקו המאופס. מלבד ספר, בבאר שבע חיכו מהספסל גם אמיר גנאח, אלון תורג'מן, איילון אלמוג ורועי גורדנה. כל אלה היו שחקנים מובילים בעונה שעברה, אבל תחת קוז'וך הם צריכים להוכיח שמגיע להם. פעם גנאח כבש, פעם תורג'מן והפעם היה תורו של ספר (65) ממסירה של גנאח. בדקה ה-88, גנאח הורחק בצהוב שני מיותר עקב התחזות ברחבה וזה עלה לקבוצה שלו ביוקר.

עמוק בתוספת הזמן,איהאב גנאים נגח את השוויון מול עשרה שחקנים של באר שבע. זה שיר שמנע מבאר שבע להיצמד למכבי תל אביב במקום הראשון. כעת, בבירת הנגב מבינים כי עם ההישגים, לאט לאט, מגיע גם הלחץ. מול בני ריינה, זה היה מבחן  עבור קוז'וך ושחקניו וזה נגמר בחלוקת נקודות. מעתה והלאה, יש גם ציפיות ויצטרכו לעמוד בהם. אבל ברגע שהתלכיד נדבק, מקינגס קנגואה, דרך לוקאס ונטורה ופול ארנולד גריטה החדשים וכמובן עם הלדר לופז, אליאל פרץ וגיא מזרחי, יש לקוז'וך קבוצה שמסוגלת ללכת עד הסוף.

היא עדיין לא פייבוריטית במאבק ובבאר שבע תמיד ישלוט הסלוגן "עמה יעמיק" מחשש למנחוס, אבל רואים קבוצה חזקה, מאומנת ועמוקה. מנגד, ריינה תדע בהמשך לקחת נקודות ממשחקים כאלה מול יריבות נוחות יותר. בליגה שמתחת לארבע הגדולות, שרון מימר מרגיש כמו בדיוק כמו שמכבי תל אביב, מכבי חיפה או באר שבע מרגישות מולו.

 

שחקני ריינה לפני שריקת הפתיחה של המשחק, צילום: קובי אליהו
אוהדי ב"ש, הערב, צילום: קובי אליהו
אלונה ברקת לצד פצועי צה"ל ואוהדי הקבוצה שקיבלו כבוד בטקס מרגש, צילום: קובי אליהו
רן קוז'וך לצד הצוות שלו הערב בב"ש, צילום: קובי אליהו
שרון מימר. פוגש את האקסית, צילום: קובי אליהו
שחקני ריינה מול סטויאנוב, צילום: קובי אליהו
áù-øééðä226/10/2024öéìåí: ÷åáé àìéäå, צילום: קובי אליהו
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
עמוס, הערב בטרנר, צילום: קובי אליהו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר