ערן זהבי. צילום: עמי שומן

ערן זהבי לא ימריא עם מכבי תל אביב למשחק מול ריאל סוסיאדד

החלוץ חולה ולא יצטרף לחבריו למשחק ה"ביתי" בסרביה במחזור השלישי בליגת האירופית • דור תורג'מן והישאם לאיוס ישובו לסגל, רז שלמה כשיר

[object Object]

ערן זהבי קיבל 18 דקות בלבד בשני המשחקים הראשונים של מכבי תל אביב בליגה האירופית. מספר הדקות הזה יישאר זהה גם לאחר המשחק השלישי של הצהובים במפעל. החלוץ חולה ועל כן לא ימריא יחד עם הצהובים לסרביה, שם יארחו מחר (חמישי, 19:45) את ריאל סוסיאדד הספרדית.

כידוע, החלוץ הוותיק שחלק עם דין דוד את תואר מלך השערים בליגת העל בעונה שעברה ראה כיצד חל פיחות במעמדו תחת ז'רקו לאזטיץ'. גם בתקופה האחרונה בה דור תורג'מן היה פצוע, לרוב זהו אלעד מדמון שמועדף על פניו.

בגזרת החדשות הטובות, לאזטיץ' יקבל בחזרה לסגל את דור תורג'מן והישאם לאיוס. החלוץ נעדר בשבועות האחרונים בשל פציעה בעוד שחקן הכנף החמיץ את ה-0:2 על מכבי חיפה בשבת בשל מחלה. רז שלמה, שקיבל טיפולים בימים האחרונים אחרי הפציעה בנבחרת, כשיר גם הוא.

דווקא מול היריבה החזקה ביותר עד כה, זו מחבל הבאסקים, מכבי תל אביב תנסה להשיג את הנקודות הראשונות שלה בקמפיין. כזכור עד כה היא הפסידה 2:1 לבראגה ו-2:0 למיטיולן. אחרי שני מחזורים מתוך שמונה, מכבי תל אביב היא אחת מתוך שש קבוצות שטרם השיגו נקודה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ערן זהבי. לא ישחק, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו