שוקעות ביחד: הפועל חדרה ומכבי נתניה סיפקו דרמה שלא שירתה אף אחת

חדרה שהתקרבה לניצחון ראשון העונה בעטה בדלי, אך היהלומים שהיו על סף ניצחון שישנה להם את העונה עשו זאת גם הם וספגו בתוספת הזמן את ה-2:2 • השתיים אמנם רשמית לא במקום האחרון, אך הן עדיין בצרות

גודסוויי דוניו אחרי החמצת הפנדל מול מכבי נתניה. צילום: ברני ארדוב

מכבי נתניה פותחת כל עונה עם ציפיות גבוהות ושאיפות לפלייאוף עליון, שלא תמיד מתממשות. את עונת 2024/25 היא התחילה רע מאוד והערב (שני) במחזור השביעי היא "התארחה" באצטדיונה הביתי, שמשמש גם כביתה של הפועל חדרה. שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות כשהן חולקות את המקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד. אחרי 2:2 הפכפך הן הורידו לתחתית הטבלה את עירוני קריית שמונה, כשלשלוש הקבוצות ארבע נקודות מ-21 אפשריות.

הכל פעל נגד מכבי נתניה ברוב שלבי המשחק. השוער עומר ניראון הורחק וה"אורחת" נותרה בעשרה שחקנים עוד במחצית הראשונה. ג'יימס אדניי כבש לחדרה בדקה ה-50 ונדמה היה שהקבוצה היחידה שטרם ניצחה עד כה סוף סוף תעשה זאת. תחושות אלו רק התחזקו כשחדרה קיבלה פנדל בדקה ה-60, אך גודסוויי דוניו אפילו לא מצא את המסגרת. שם חלה התפנית.

היהלומים השוו את התוצאה בדקה ה-80 מנגיחה די מקרית של ניקיטה סטויאנוב. עוד לפני שחדרה הבינה מה קרה, היא חטפה מכה נוספת כשבתחילת הדקה ה-82 בר כהן השלים מהפך. נתניה כבר ראתה איך היא משיגה ניצחון שאולי משנה לה את העונה, אך בעטה בדלי בדיוק כפי שחדרה עשתה זאת לפניה. ליסב עיסאת איזן ל-2:2 ושלח את כל יושבי האצטדיון לביתם בתחושות מעורבות.

מרקו בלבול עדיין לא יכול להינות משקט תעשייתי, למרות שהצליח זמנית לחזור מעמדת חסרון מספרי. הפועל חדרה גם היא בצרות. בעונה שעברה אלעד מדמון השאיר אותה בליגה כמעט בכוחות עצמו, וכשכעת הוא במכבי תל אביב, חדרה צריכה למצוא את המדמון החדש שלה אם היא רוצה להישאר בליגה.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. השמחה הייתה זמנית, צילום: ברני ארדוב
עומר ניראון עצבני אחרי ההרחקה, צילום: ברני ארדוב
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מרקו בלבול. לא זכה לרגע של נחת, צילום: ברני ארדוב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר