רן קוז'וך לא ריחם על האקסית, הפועל באר שבע הביסה את מכבי פתח תקווה

ביטון (2), סטויאנוב (36) לופס (51) קאנגווה (63) ותורג'מן (78) סידרו לדרומיים 2:5 נהדר מול המלאבסים, שממשיך את קו ההתקדמות מהתקופה האחרונה • הפועל ירושלים ניצחה את מ.ס אשדוד

שחקני ב"ש חוגגים, הערב במושבה. צילום: אלן שיבר

לראות את רן קוז'וך מגיע לאצטדיון המושבה כשמאחוריו אבי לוזון, הרגיש כמו אי נעימות לאחר גירושים. אבל זה הכדורגל ומי שהביא למכבי פתח תקווה גביע היסטורי, עמד הפעם על הקווים כמאמן הפועל באר שבע ואי הנעימות עברה לו מהר מאוד.

כבר אחרי שלוש דקות, דן ביטון כבש את הראשון ושוויון זמני של אנס מחמיד (8), לא עצר את יוני סטויאנוב (38), הלדר לופז (51), קינגס קנגואה (64) ואלון תורג'מן (78) מלדרוס את המלאבסים. לירן חזן (לא ברור מדוע לא פתח), רק צימר בתוספת הזמן. כמו שמכבי פתח תקווה נראית, אבי לוזון ייפרד בקרוב גם מהמאמן החדש שלו, דן רומן, אלא שהפעם לוזון יהיה זה שיזום את הפרידה.

קוז'וך מצידו נמצא במקום אחר ולאט לאט הוא מצליח לחבר קבוצה מעניינת מאוד בבירת הנגב. היא צמודה לצמרת, הראתה מול מכבי תל אביב שיש לה למכור (למרות ההפסד) ובליגה בה צריך בעיקר לנצח את הקטנות, אי אפשר להספיד את באר שבע כל עוד היא עושה זאת.

רן קוז'וך כבר התרגל לפרק ב' שלו בבאר שבע וככל שעובר הזמן, נראה שגם השחקנים שלו מתרגלים אליו. ארבעה ניצחונות רצופים, העפלה למקום השני (לפחות זמנית) העיניים למעלה, למקום שעדיין נראה כמו חלום רחוק.

עוד הערב: הפועל ירושלים - מ.ס אשדוד 0:1.

אוהדי פ"ת, הערב, צילום: אלן שיבר
עמוס וגיא לוזון ביציע. אחרי המשחק החיוך שלהם נמחק, צילום: אלן שיבר
קוז'וך. הקבוצה שלו משתפרת, צילום: אלן שיבר
רומן, הערב. נמצא בבעיה, צילום: אלן שיבר
לופס וסטויאנוב מאושרים, צילום: אלן שיבר
לופס כובש את השלישי של ב"ש, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
תורג'מן חוגג את החמישי, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר