4 מיליון יורו על ספסל מכבי חיפה: זו הסיבה שנהואל וסברינה לא פתחו במשחק העונה

למרות שברק בכר הצהיר כי לא היה נוהג אחרת, היו מי שהופתעו מבחירת ההרכב של הירוקים מול מכבי תל אביב: "הניסיון להפתיע כשל" • שחקני הרכש לא פתחו בהרכב ובמועדון מבינים: "חייבים להכניס אותם לעניינים - ובהקדם"

מתיאס נהואל. נכנס רק כמחליף מול מכבי תל אביב. צילום: אלן שיבר

תסכול גדול במכבי חיפה אחרי ההפסד אתמול (שבת) למכבי ת"א (2:0), שהיה הראשון של הקבוצה העונה בליגה. הקבוצה של ברק בכר אמנם סיכנה 15 פעמים את שערו של רועי משפתי, אך נתקלה ביום גדול של השוער הצהוב, שנעל את שערו.

"הלוואי ובכל משחק דין דוד ודיא סבע יגיעו לשלושה מצבים של אחד על אחד" העידו שחקנים בקבוצה, "ביום שהכל נדבק, זה יכל להיגמר בתוצאה אסטרונומית לטובתנו. לא הגיע לנו להפסיד".

אלא שלצד הדברים הללו, היתה גם ביקורת במועדון. המאמן ברק בכר הצהיר בסיום כי "לא היה נוהג אחרת" בכל הקשור לבחירת ההרכב והחילופים, אך בחיפה היו גם כאלה שהופתעו מכך שבכר עלה במערך של שלושה בלמים ושלושה קשרי אמצע.

 
ברק בכר. לא מתחרט, צילום: אלן שיבר

"היה ניסיון להפתיע, אבל הוא כשל" אמרו במועדון והוסיפו: "נכון שהגענו למצבים, אבל בסוף בכדורגל זוכרים את השורה התחתונה". בכר ויתר על עילי פיינגולד וקסנדר סברינה והכניס אותם במחצית. סברינה יחזור ל-11 מול בית"ר ירושלים כבר ביום שלישי הקרוב.

אגב, סברינה ונהואל, ששולם עליהם יחד קרוב לארבעה מיליון יורו, נותרו על הספסל במשחק העונה. בצוות המקצועי הסבירו כי "זו ההחלטה בהתאם לשחקנים שהתאימו לשיטה", אך במועדון ישנה הבנה ש"חייבים להכניס את שניהם לעניינים ובהקדם כי בנו עליהם להיות שחקני הרכב ולא לעלות מהספסל במשחק העונה".

מכבי חיפה תחזור לירושלים כבר ביום שלישי למפגש מול בית"ר ירושלים. במועדון הבהירו כי "החכמה היא לנצח מיד אחרי הפסד ובמידה מסוימת, טוב שיש עוד משחק תוך שלושה ימים ואין זמן להוריד את הראש".

 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מתיאס נהואל. "חייב להיכנס לעניינים", צילום: עמי שומן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר