רועי משפתי בדרך לנבחרת ישראל? "כולם ראו שמגיע לו מקום"

במכבי תל אביב מרוצים אחרי הופעת הענק מול מכבי חיפה של השוער, שלא חשש מהחתמת סימון סלוגה: "לא יתן לאף אחד להזיז אותו ממקומו כשוער הראשון" • בכוונת המועדון להשאיר לעוד מספר שנים את האיש בין הקורות שעשוי לקבל זימון למדים הלאומיים

רועי משפתי. בדרך לנבחרת ישראל?. צילום: עמי שומן

כשמכבי תל אביב הודיעה על צירופו של השוער הקרואטי סימון סלוגה, רגע לפני המשחק מול מכבי חיפה, הצהיר השוער הראשון רועי משפתי בפני חבריו לקבוצה כי הוא "לא חושש מתחרות". בחדר ההלבשה הצהוב הודו אתמול (שבת) כי "יכול להיות שהתחרות הוציאה ממשפתי את המשחק הכי טוב בקריירה שלו" וזאת "כדי להוכיח שמקומו כשוער ראשון והוא לא יתן לאף אחד להזיז אותו".

משפתי היה המצטיין בניצחון על מכבי חיפה במשחק העונה. הוא רשם לא פחות משמונה הצלות במצבים של אחד על אחד מול שחקני חיפה, בעיקר מול דיא סבע ודין דוד. בחדר ההלבשה, שחקניו של ז'רקו לאזטיץ' שפכו מים על משפתי והכתירו אותו לכוכב המשחק.

בימים האחרונים, בצוות המקצועי של המועדון הצהוב, ניסו לשדר למשפתי עסקים כרגיל. "במכבי ת"א יש תחרות על כל עמדה ואחרי הפציעה של אופק מליקה לא היתה ברירה אלא לצרף שוער נוסף, שכן הקבוצה משחקת בשתי מסגרות אינטנסיביות עם הרבה מאוד טיסות ועומסים" הסבירו במועדון את הצעד של החתמת סלוגה.

רועי משפתי. הצגה בין הקורות מול מכבי חיפה, צילום: אלן שיבר

במהלך המשחק אתמול, ניגש חלוץ מכבי חיפה, דין דוד, לשוער ששיחק עימו בעבר בכרמל (זכו יחד באליפות) והחמיא לו על יכולתו, מחזה נדיר, בטח במפגש בין שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי. 

בדומה למה שקרה לו בשנים שלו במכבי חיפה, גם במכבי תל אביב משפתי החל כשוער שני, שפילס את דרכו אל אפודת השוער הראשון. זה קרה לו אחרי מכירת דניאל פרץ והעונה, למרות רכישת אופק מליקה וסימונו כשוער העתיד וכעת אחרי צירוף סימון סלוגה, משפתי ממשיך לשמור על מקומו.
 
בחיפה אגב, ברק בכר היה זה שסימן אותו במ.ס אשדוד והעביר אותו לכרמל בהעברה שלא עשתה הרבה רעש או כותרות. בסביבתו מעידים על "שוער שבא מלמטה, זוכר את הימים הקשים כשוער שני במ.ס אשדוד ואין לו כוונה לוותר על המקום שבו הוא נמצא".
 
עוד הוסיפו, כי "בגיל 31, כולם ראו שמגיע לו גם מקום בנבחרת ישראל, אך הזימון לא הגיע למשחקים מול צרפת ואיטליה, אולי זה יקרה בחודש הבא כי הוא ראוי לכך".
 
רן בן שמעון. יזמן את רועי משפתי?, צילום: אודי ציטיאט
 
בכל מקרה, למכבי תל אביב אין כוונה לוותר על רועי משפתי גם מעבר לעונה הנוכחית. ההסכם עימו אמנם יסתיים, אך הרצון לראותו ממשיך במועדון לפחות לעוד מספר שנים. המנהל הטכני, דומיניק פרייס, שקל בעבר לצרף שוער בכיר ובכל פעם קיבל ממשפתי את התשובה על המגרש.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
כעת, בקרית שלום רגועים בנוגע לעמדת השוער, שכן מבחינת הצוות המקצועי "יש שני שוערים לפחות ברמה גבוהה ומי שטוב ישחק". לפחות עד הודעה חדשה, זה צפוי להיות רועי משפתי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר