לא רק בגלל השער הענק: ההצעה הבאה של מכבי תל אביב לגבי קניקובסקי

ההצגה מול מכבי חיפה רק שכנעה יותר: הצהובים מעוניינים להאריך את חוזהו של הקשר במספר שנים נוספות • בקריית שלום מחמיאים: "שחקן שכל אחד רוצה בקבוצה שלו"

גבי קניקובסקי. מכבי תל אביב מעריכה את הקשר שלה. צילום: אלן שיבר

מכבי תל אביב מעוניינת לראות את הקשר גבי קניקובסקי ממשיך בקבוצה מעבר לעונה הנוכחית ובכוונת המועדון להציע לו חוזה חדש ומשודרג על מנת לשכנעו להישאר.

המועדון מימש את האופציה בחוזהו של קניקובסקי, שחיכה בקיץ להצעות מאירופה, שלא הגיעו. בגיל 27, אם לא תהיה הצעה יוצאת דופן מחו"ל, האלופה תגיש לקשר הנבחרת הצעה שלא יוכל לסרב לה, במטרה לראותו ממשיך לעוד מספר עונות בקרית שלום.

במועדון ובצוות המקצועי ישנה הערכה מקצועית גדולה לקניקובסקי ולא רק בגלל השער הגדול שלו אתמול (שבת) בניצחון על מכבי חיפה (0:2). בקרית שלום, החמיאו שחקנים לקניקובסקי ואמרו עליו כי הוא "הכי שקט, הכי איכותי שיש ושחקן שכל אחד רוצה בקבוצה שלו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את השער הענק עם גבי קניקובסקי, צילום: אלן שיבר

אגב, לו היה רוצה, החוזה הארוך היה נחתם כבר בקיץ, אבל בסופו של דבר ההחלטה המשותפת היתה שיישאר אך גם ישאיר את החלום שלו לצאת לאירופה פתוח.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גבי קניקובסקי הגיע למכבי תל אביב במסגרת עסקת טרייד עם מכבי נתניה, במסגרתה עדן קארצב עשה את הדרך ההפוכה. העונה, יש לו כבר שני שערי ליגה ובישול, כולל זה שפתח אתמול את הסכר נגד מכבי חיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר