ברק בכר שלח מסר מעודד לשחקניו לאחר ההפסד למכבי ת"א, סק התלונן על נהמות

מאמן מכבי חיפה סיכם את המשחק מול האלופה ואמר: "שלטנו ברוב שלבי המשחק ויצרנו מצבים, ברור שהתוצאה לא משקפת" • הבלם טען על תקרית לא נעימה עם אוהדי המארחת • לאזטיץ': "אני לא חושב שזה היה נוק אאוט"

שחקני חיפה מאוכזבים, הערב בטדי. צילום: עמי שומן

לנוכח הנחיות פיקוד העורף והמלחמה בלבנון ובעזה, מכבי תל אביב ומכבי חיפה נאצלו לנדוד הערב (שבת) לירושלים כדי לקיים ביניהן את המשחק, אבל 20,000 האוהדים שהגיעו לאצטדיון טדי שהיו צהובים נהנו ממשחק קצבי ומשובח שהסתיים עם ניצחון של הצהובים – 0:2.

הקבוצה של ז'ארקו לאזטיץ' נהנתה משער ענק של גבי קניקובסקי בדקה ה-18 ושער נוסף של אלעד מדמון תוך חמש דקות, כשגם החמצת פנדל של אושר דוידה לא הפריעה לאלופה להשיג שלוש נקודות חשובות, בעיקר מוראלית.

מכבי חיפה הגיעה להרבה מאוד מצבים אבל שחקני ההתקפה שלה לא היו חדים מול השער וסבלו מיום ענק של שוער המארחת – רועי משפתי. "רוב המחצית הראשונה לחצנו, ראינו את מכבי ת"א מעיפים כדורים למעלה. זה כדורגל, בסוף אתה עושה טעות ונענש. התוכנית של המחצית הראשונה עבדה מבחינת תוכנית אבל לא מבחינת תוצאה", אמר מאמן חיפה ברק בכר לאחר המשחק. "בחצי השני החמצנו מצבים שאני לא זוכר הרבה משחקים כאלה, לפחות 3-4 משערים בטוחים. היינו פחות חדים. שלטנו ברוב שלבי המשחק ויצרנו מצבים. שיחקנו טוב וזה הפסד כואב".

עוד הוסיף בכר: "שיחקנו נגד קבוצה טובה שידעה להעניש אותנו פעמיים. זה הפסד כואב, וברור שזה לא משקף. הרגשתי שהיינו הרבה יותר טובים ויצרנו הרבה יותר מצבים. ברור שהתוצאה לא משקפת".

מה שהעיב מבחינת חיפה על הערב, מלבד ההפסד כי העובדה כי הבלם עבדולאיי סק התלונן כי ספג נהמות מצד אוהדי מכבי ת"א. הסנגלי התלונן בפני אוראל גרינפלד על כך שספג קללות גזעניות, השופט קיים איתו שיחה קצרה לאחר התלונות, וניסה להרגיע אותו.

סק בדין ודברים עם גרינפלד, צילום: אלן שיבר

מאמן המנצחת ז'רקו לאזטיץ' גם ניתח את המשחק מהצד שלו ואמר: "אני לא חושב שזה היה נוק אאוט. היה משחק טוב, עשינו לחץ מדהים במחצית הראשונה וזה הדבר הכי חשוב, שיחקנו מצוין בלי הכדור. אחרי החמצת הפנדל שלנו, הם השתלטו על המשחק ואנחנו איבדנו אנרגיה, סבלנו בחצי השעה האחרונה".

עוד אמר הסרבי: "אני לא חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו. אני חושב שדווקא נגד מיטיולן היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אבל כשמנצחים משחק כזה, בשביל הקהל זה משהו גדול. שיחקנו טוב, אבל לא הכי טוב. היינו חזקים גם לפני הפגרה ואנחנו פשוט ממשיכים. אני מאוד מרוצה מאיך שהשחקנים מקבלים את העקרונות והדרך שלנו".

משפתי. משחק ענק של השוער, צילום: עמי שומן
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר