אירועי טוטו טרנר. צילום: ברני ארדוב

לאחר אירועי טרנר וביזוי ההמנון: לסכנין הוחזרה נקודה, העונש של ב"ש נותר בעינו

בית הדין קבע כי הערעור של הקבוצה מהמגזר התקבל והנקודה שהופחתה לה, הוחזרה, אך בניגוד אליה, החליטו הדיינים שלא לקבל את הערעור של המארחת, לה הופחת נקודת ליגה אחת לאחר שהקהל שלה פרץ לכר הדשא • עוד נקבע כי תוצאת המשחק תישאר על 0:0 ללא נקודות

[object Object]

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל פרסם הבוקר (שלישי) את החלטתו בעניין הערעור שהגישו הפועל באר שבע ובני סכנין, בעניין הפחתת הנקודה ממאזנן בעקבות התפרצות הקהל באירוע ביזוי ההמנון לפני המשחק בין הקבוצות.

בית הדין קבע, באמצעות אב בית הדין, ד"ר עדי זרנקין, הפרופסור מיגל דויטש ועו"ד אסף הדסי, כי הערעור של בני סכנין התקבל. הנקודה שהופחתה לה, הוחזרה, אך בניגוד אליה, החליטו הדיינים שלא לקבל את הערעור של הפועל באר שבע, לה הופחת נקודת ליגה אחת. עוד הוחלט, כי תוצאת המשחק תישאר על 0:0 ללא נקודות. למעשה, הדיינים זיכו את בני סכנין מעבירה של כניסת אוהדים לכר הדשא והטילו את האשמה על אוהדי הפועל באר שבע.

כמו כן בניגוד לפסקי דין קודמים, העונש לא התקבל רק על סמך דו"ח השיפוט או המשקיף וגם לא על סמך החלטת המשטרה באצטדיון, דבר שהפתיע מאוד את עורך הדין רועי רוזן, שייצג את באר שבע בתיק. בסכנין ברכו על ההחלטה, בעוד בבירת הנגב ישנו זעם עצום ותחושת אי צדק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"זו אחת ההחלטות הכי לא ברורות שאנחנו זוכרים בתיקים מן הסוג הזה" אמרו בבאר שבע והוסיפו: "נצטרך לשבת ולשקול את כל האפשרויות שעומדות לרשותנו כרגע, כי התחושה היא שבית הדין לא עשה צדק עם האירועים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו