התסריט המוכר: נבחרת ישראל החזיקה מעמד דקות ארוכות, אבל הובסה מול איטליה

כמעט מחצית שלמה החזיקה מעמד החבורה בכחול-לבן, אבל שוב נכנעה בתוצאה לא מחמיאה (4:1) • ג'ובאני די לורנצו עם צמד ראשון בקריירה (54, 79), מתאו רטגי בפנדל לאחר טעות של דור פרץ (41) ודוידה פראטסי (72) חגגו עבור האזורי • מוחמד אבו פאני רק צימק עם שער מהקרן (66)

שחקני איטליה חוגגים. ג'אבר העגום רק מסתכל. צילום: AFP

 

ביום חמישי נבחרת ישראל עמדה דקות ארוכות בצורה יפה מול נבחרת צרפת, אבל מספר טעויות קשות שמשלמים עליהם בריבית ברמות האלו והתפרקות בסיום הובילו לתבוסה 4:1 מול הטריקולור. החבורה בכחול-לבן לא הצליחה לשמור, כפי שקרה לה הרבה פעמים בעבר על ריכוז במשך 90 דקות ומשחק די טוב נגמר בסוף בתוצאה שאי אפשר לבנות איתה כתב הגנה על הכדורגל שלנו.

גם הערב נבחרת ישראל יצאה למפגש קשה מאוד מול נבחרת איטליה באודינה, במטרה לחולל סנסציה וקיבלנו תסריט דומה מאוד. גם במשחק הזה ישראל עמדה דקות ארוכות יפה על המגרש והקשתה על אלופת אירופה ב-2020 אבל אז שוב הגיעה הטעות התורנית שהוציאה את הרוח מהמפרשים.

דור פרץ איבד ריכוז, הכשיל ברחבה את אלסנדרו טונאלי ומתאו רטגי ניצל את הפנדל שנשרק לטובת המארחת כדי לעלות את איטליה ליתרון בדקה ה-41. בדקה ה-54 איטליה הכפילה אחרי בעיטה חופשית, עוד רעה חולה של הנבחרת שלנו לאורך השנים ומכאן האזורי שייטו לניצחון קליל, כולל שערים נוספים בסיום של דוידה פראטסי שכבש את השלישי ודי לורנצו שכבש את הצמד הראשון שלו בקריירה. בתווך, מוחמד אבו פאני כבש שער מהקרן וצימק ל-2:1, אבל השער שלו החזיק מעמד דקות ספורות וכל ההתלהבות שלנו ושל השחקנים נעלמה כלא הייתה.

כמו שכבר נאמר לא מעט, ישראל לא ברמה של איטליה, צרפת ובלגיה, ותהליך ההצערה של הנבחרת חשוב ומבורך, אבל כדי להתקדם באמת, צריך לשנות דפוסי התנהגות בצורה דרסטית.

 

מהלך המשחק: 

1: ההתמודדות יצאה לדרך.

41: 0:1 לאיטליה! טונאלי הקדים את פרץ לכדור בקצה הרחבה, הישראלי דרך על האיטלקי והכשיל אותו והשופט הספרדי ריקרדו דה בורגוס הצביע על הנקודה הלבנה. רטגי ניגש ובעט את הפנדל לחיבורים של גלזר.

54: 0:2 לאיטליה! בעיטה חופשית חדה של רספדורי מצאה את הראש של הקפטן די לורנזו שכבש בקלילות והכניע את גלזר.

66: ישראל מצמקת ל-2:1! אבו פאני סובב קרן היישר לתוך השער, ויקאריו טען לעבירה של בלטקסה, אבל ב-VAR אישרו את השער.

72: איטליה מגדילה את היתרון ועולה ל-1:3! ההגנה הישראלית שוב נרדמה, די מארקו סיפק כדור רוחב נהדר ופראטסי חברו לאינטר הכניע את גלזר. 

79: איטליה עולה ל-1:4! התקפה איטלקית נפלאה הסתיימה עם שער נוסף של די לורנצו שחגג צמד ראשון בקריירה. 

שחקני איטליה במהלך ההמנון, צילום: רויטרס
ספאלטי ובן שמעון לפני שריקת הפתיחה,
דגלי ישראל ביציעי אודינה, צילום: רויטרס
עבדה מול די מארקו, צילום: רויטרס
קמביאסו מול בלטקסה, הערב, צילום: AFP
בן שמעון, הערב, צילום: רויטרס
רטגי כובש, מהנקודה, צילום: רויטרס
וחוגג את השער שלו, צילום: AFP
קניקובסקי מול טונאלי, הערב, צילום: רויטרס
מדמון מנסה להפריע לקלאפיורי, צילום: רויטרס

הרכבים:

איטליה: גוג'ילמו ויקאריו, אנדראה קמביאזו, ג׳יובאני די לורנצו, אלסנדרו באסטוני, ריקארדו קלאפיורי, פדריקו דימרקו, סנדרו טונאלי, ניקולו פאיולי, דוידה פראטסי, ג'יאקומו רספדורי ומתאו רטגי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ישראל: עומרי גלזר, ליאל עבדה, עיליי פיינגולד, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני, דור פרץ, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך ואלעד מדמון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר