בגלל הגבלות פיקוד העורף: המשחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה הוזז לאצטדיון טדי

האלופה תארח את סגניתה באצטדיון בבירה ובשלב זה, האישור הוא לקיים את משחק העונה לעיני כ-20 אלף צופים, זאת בשל אירוע גדול שייערך בהיכל הארנה הסמוך • המשחק בין הפועל ירושלים לאשדוד יוזז ליום ראשון

קניקובסקי מול מוחמד, בעונה שעברה. צילום: אלן שיבר

מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה באצטדיון טדי ביום שבת הקרוב. בשלב זה, האישור הוא לקיים את משחק העונה לעיני כ-20 אלף צופים, זאת בשל אירוע גדול שייערך בהיכל הארנה הסמוך, דבר שירשה על מספר פרמטרים, בהם כמות השיטור, דרכי ההגעה והחניה באזור האצטדיון.

מנהלת הליגה דחפה את הבקשה של הצהובים, שלהם כ-22 אלף מנויים הכרטיסים שכבר נמכרו למשחק המסקרן. בשל השינוי במיקום המשחק, המפגש בין הפועל ירושלים למ.ס אשדוד, שאמור היה להיערך במוצאי שבת, יזוז ליום ראשון כדי לאפשר את קיום משחק העונה עם קהל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הצהובים ישלמו למעלה מ-100 אלף שקלים כדי להעביר את המשחק ולאפשר לאוהדיהם את החוויה מהמפגש מול הירוקים. כזכור, פיקוד העורף הגביל את כמות האוהדים בשל המלחמה בצפון. עד חיפה כולל, ישנה הגבלה של משחקים ללא קהל. מנתניה דרומה במרכז הארץ, יש אישור ל-2,000 צופים בעוד בדרום, קרי אשדוד, באר שבע וירושלים, אין הגבלת התקהלות, מה שגורם לקבוצות הגדולות בעיקר, לנסות ולהעביר את הביתיות דרומה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר