דין דוד וקסנדר סברינה. יש גיבוי לחלוץ הבכיר במכבי חיפה. צילום: מאור אלקסלסי

מצאה את הדרך: כך מכבי חיפה תסתדר רק עם דין דוד, החלוץ הבכיר היחידי בסגל

עומר דהן, דיא סבע וקסנדר סברינה: ברק בכר "התאים שיטה לשחקנים הקיימים והקבוצה משחקת מצוין מבחינה התקפית" • וגם: הנתון שלא נראה בכרמל למעלה מ-20 שנים, והתנאי להארכת החוזה הצפויה של דוד

[object Object]

במכבי חיפה גוברות ההעברות כי לא יצורף חלוץ נוסף לסגל עד חודש ינואר. עד אז, המאמן ברק בכר ימשיך עם מלך שערי הליגה, דין דוד, כאשר כגיבוי, עדיין יוכל להשתמש בחלוץ קבוצת הנוער, עומר דהן, או לצוות בחוד שחקנים כמו דיא סבע וקסנדר סברינה.

חשוב לציין, כי בסגל ישנו גם אריק שוראנוב, אך בכר אינו מחזיק ממנו מקצועית ולא נראה כי מעמדו ישתנה, למרות מצבת החלוצים החסרה. מכבי חיפה עדיין יכולה לצרף חלוץ זר חופשי, אלא שככל שעבר הזמן רשימת המועמדים הצטמצמה, שחקנים מצאו קבוצות אחרות בעוד אחרים לא ממש התלהבו להגיע לישראל, בעיקר הבכירים שבחלוצים.

ברק בכר. מסתדר מצוין עם הכלים שיש לו, צילום: מאור אלקסלסי

במועדון מבהירים כי "בכר התאים שיטה לשחקנים הקיימים והקבוצה משחקת מצוין מבחינה התקפית", דבר שבא לידי ביטוי גם במספרים, עם מאזן של 15 שערי זכות בחמישה משחקים (משחק חסר מול בית"ר ירושלים) וממוצע של שלושה כיבושים למשחק, נתון שלא היה בכרמל למעלה מה-20 שנה בשלב כזה של העונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

דין דוד, שהבקיע שישה שערים עד כה, צפוי לקבל בחודשים הקרובים חוזה חדש ומשודרג, כשהתנאי לכך הוא הארכתו לפחות בעוד שלוש שנים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו