באיטליה פוחדים מ'טבח מינכן החדש': "קיים חשש שינסו לפגוע בשחקני נבחרת ישראל"

בארץ המגף פוחדים כי אלפי אנשים שלא מתעניינים בכדורגל יגיעו למשחק באודינה ביום שני הבא בין האזורי לחבורה של רן בן שמעון • ב"איל ריפורמיסטה" כתבו: "הסימנים מדאיגים כי לאחרונה נערכה הפגנה כזו במילאנו ואנשי הקהילה היהודית ספגו איומים קשים"

טונאלי מול חלאילי במשחק בין הנבחרות בחודש שעבר. צילום: Getty Images

משחק החוץ הראשון של ישראל בליגת האומות, נגד בלגיה במסגרת הבית העליון התקיים בהונגריה בגלל שהבלגים החליטו לא שהם לא רוצים להתמודד עם המצב הביטחוני מחשש שאוהדים שלהם יפגינו במקרה הטוב או יתקפו במקרה הקשה יותר את הנבחרת בכחול-לבן.

כעת, כשבוע בדיוק (14.10) לפני משחק החוץ של ישראל נגד איטליה ולאחר שעיריית אודינה התשכנעה לארח את המשחק באצטדיון המקומי, בארץ המגף חוששים מאוד כי יגיעו למשחק פרו-פלשתינים שיגרמו לבלאגן גדול במהלך המשחק.

אוהדי איטליה במשחק הראשון מול ישראל בהונגריה, צילום: AP

בעיתון הרומאי "איל ריפורמיסטה" כתבו: "הצעדה הפרו פלסטינית שוב תורכב מערבים תומכי חמאס ואנשי שמאל קיצוני. הסימנים מדאיגים כי לאחרונה נערכה הפגנה כזו במילאנו ואנשי הקהילה היהודית ספגו איומים קשים וקריאות 'מוות ליהודים'. אודינה מסתכנת בכך שבסיפור הזה יהיה קשר קלוש לכדורגל".

עוד הוסיפו: "ברשתות החברתיות כבר עולות קריאות של ארגונים אלימים להגיע לאודינה וגם להיכנס לאצטדיון. מדובר באנשים שהם ממש לא אוהדי כדורגל. הם יבואו ליציע עם אג'נדות פוליטיות ודגלי פלסטין וקיים חשש שהם ינסו לפגוע בשחקני נבחרת ישראל - מה שעלול ליצור 'טבח מינכן' חדש. על איטליה מוטלת האחריות למנוע אסון ולכן יש לקיים את המשחק בלי קהל".

מפגינים ברומא נגד ישראל בסוף השבוע האחרון, צילום: EPA

יש לציין כי בסוף השבוע האחרון נערכו הפגנות ענק של פרו-פלשתינים בבירה רומא, גרמו לבלאגן גדול ברחובות והתעמתו עם שוטרים מקומיים. המפגינים קראו 'מוות לישראל' והניפו שלטים נגד ממשלת ישראל וארה"ב. כמו כן, במשחק הקודם של ישראל נגד איטליה, עשרות אוהדים איטלקים שהגיעו הפנו את גבם למגרש בזמן השמעת "התקווה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר