הקבוצה החלשה בלאומית עמדה על 0 מ-18, ואז הגיעה הפועל תל אביב

הקבוצה של מסאי דגו רצתה לחבר ניצחון שלישי ברציפות, אך דווקא מולה נועלת הטבלה הפועל אום אל פאחם השיגה את הנקודה הראשונה שלה עם 1:1 • המרחק של האדומים מהמקום שמוביל חזרה לליגת העל - ארבע נקודות

ארי כהן. מעידה מפתיעה להפועל תל אביב. צילום: קובי אליהו

מסעה של הפועל תל אביב בליגה הלאומית הגיעה הערב (ראשון) לאצטדיון השלום, שם האדומים התארחו אצל הקבוצה המקומית הפועל אום אל פאחם. המארחת, עד כה, היא הקבוצה החלשה ביותר בליגת המשנה. בששת המחזורים הראשונים היא הפסידה, ודווקא מול הקבוצה של מסאי דגו - שעבורה העונה כל תרחיש שהוא לא עליית ליגה ייחשב לכישלון קולוסאלי - היא השיגה את הנקודה הראשונה.

מסאי דגו והשחקנים שלו פתחו לא טוב את העונה, אך לאחרונה נדמה היה שדברים מתחילים להתחבר. האדומים חיברו לראשונה שני ניצחונות רצופים, כולל 0:3 על המוליכה דאז הפועל כפר שלם, אך מול נועלת הטבלה היא לא הצליחה להמשיך במומנטום החיובי. לירן רוטמן כבש אחרי 15 דקות לאורחת ואום אל פאחם קבעה את תוצאת הסיום - 1:1 - כשצ'ינימירים גודווין בדקה ה-57.

על אף המעידה הלא צפויה, הפועל תל אביב טיפסה מקום אחד אל הטבלה - למקום הרביעי. זה קרה בעקבות ההפסד של בני יהודה 2:1 להפועל רמת גן, שכעת נמצאת במקום השלישי. אחרי שבעה מחזורים הפועל תל אביב רחוקה ארבע נקודות מכפר שלם, שנמצאת במקום השני שמוביל לליגת העל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
סתיו טוריאל. האדומים לא ציפו לזה, צילום: קובי אליהו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר