שימשיר נאבק בלמקין ביום חמישי בסרביה. צילום: AFP

במכבי תל אביב טוענים: השחקן הטורקי אמר לנו "אני מקווה שתמותו"

גורמים במועדון הצהוב סיפרו לאתר הדני "בולד" כי אראל שימשיר, שחקנה של מיטיולן, לא הסתפק בקריאות לשחרור פלשתין כחלק מההתגרות שלו במהלך ואחרי המשחק • זהו שחקן מכבי תל אביב שנקלע לעימות איתו במנהרה אחרי המשחק

[object Object]

בשנה האחרונה, מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל", כמה ספורטאים בענפים השונים ניצלו את הבמה כדי לייצר פרובוקציות נגד ספורטאים וקבוצות ישראליות. אחת הדוגמאות הבולטות שבהן התרחשה בחמישי שעבר, אז מכבי תל אביב פגשה בליגה האירופית את מיטיולן ושחקנה הטורקי אראל שימשיר.

שחקנה של הקבוצה הדנית קרא אחרי המשחק "Free Palestine" במהלך הראיון עם מאמן הצהובים ז'רקו לאזטיץ'. גם במהלך המשחק שימשיר התגרה בשחקני מכבי תל אביב ובשריקת הסיום התפתחה מהומה בין שני הצדדים שגלשה למנהרת השחקנים.

בדיווח שפורסם באתר הדני "בולד", נכתב כי גורמים ממכבי תל אביב סיפרו להם שלפי כמה משחקני הקבוצה שימשיר לא הסתפק בקריאות לשחרור פלשתין. לדבריהם, הטורקי גם קרא "אני מקווה שתמותו" לעבר השחקנים הצהובים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בדיווח נטען כי עיקר הוויכוח של שימשיר בסיום היה מול ניר ביטון, וכי שחקני שתי הקבוצות הפרידו ביניהם כדי למנוע מהאירוע להתלקח עוד יותר. זו כאמור, הייתה רק חלק מהפרובוקציה שלו במהלך ואחרי המשחק שהסתיים ב-0:2 לקבוצה הדנית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו