הדלת לנבחרת ישראל לא נסגרה: זה הצעד הקרוב של דין דוד

חלוץ מכבי חיפה ומלך שערי הליגה מספק עד כה מספרים נפלאים העונה, אך כזכור לא זומן למדים הלאומיים • ברק בכר טען כי השחקן שלו לא ויתר ולמרות שלא צפוי לקבל זימון בקרוב, יבהיר את עמדתו

דין דוד. צילום: מאור אלקסלסי

חלוץ מכבי חיפה, דין דוד, כבש אתמול (שבת) את שערו השישי בחמישה משחקי ליגה והתבסס כמלך השערים בליגת העל, אחרי עוד ניצחון, 0:3 על בני סכנין.

בהתחשב בעובדה שדוד לא שיחק  מול בני ריינה עקב פציעה, למעשה, הירוקים ניצחו בכל המשחקים בהם שותף. מול ריינה הקבוצה כבשה פעמיים, אך סיימה בתיקו. ממוצע השערים של החלוץ לעומת דקות המשחק שלו, עומד על הבקעת שער לכל 52 דקות במגרש, נתון יוצא דופן. בנוסף, יש לו גם בישול אחד ואם מחשיבים גם אותו, המעורבות של דין דוד בשער יורדת לממוצע של 44 דקות.

למרות כל אלה, מאמן הנבחרת רן בן שמעון הסביר השבוע כי לא זימן את חלוץ מכבי חיפה בעקבות העדפתו שלא להגיע אם אין בכוונתו לתת לו דקות משחק. מאמנו בחיפה, ברק בכר, טען אתמול כי "הדברים הוצאו מהקשרם" והבהיר כי "דין דוד רוצה להיות בנבחרת", כאשר לקראת ההתכנסות הקרובה למשחקים מול צרפת ואיטליה, מלך שערי קבוצתו אינו נמנה על הסגל מהסיבה שהציג בן שמעון במסיבת העיתונאים.

בסביבתו של דוד הבהירו כי רצונו להיות בנבחרת ישראל גדול. על כן, הוא עשוי לפרסם בקרוב פוסט ברשתות החברתיות ששם יסביר את הצד שלו. אפשרות נוספת היא שצד שלישי יקשר בינו לבין רן בן שמעון על מנת לשים את הנושא מאחור.

רן בן שמעון. אחרי ההסבר לאי זימונו של דין דוד לנבחרת ישראל, גם החלוץ יסביר את עמדתו, צילום: אלן שיבר

בשלב זה, נשמע רק קולו של רן בן שמעון בסיפור, אם כי זה עשוי להשתנות בימים הקרובים. החלוץ דור תורג'מן שוחרר מהסגל הלאומי עקב פציעה, אך כרגע, במצב הנוכחי, אין בכוונתו של בן שמעון להזמין את דוד, אלא לבחור בין גיא מלמד לשון וייסמן (שניהם כבשו בסוף השבוע).

יחד עם זאת, בן שמעון לא סגר את הדלת בפני חלוץ מוליכת הטבלה במסיבת העיתונאים וגם במועדון בו הוא משחק, הבהירו כי "כל שחקן של מכבי חיפה רוצה להיות בנבחרת ישראל".

לאחר עזיבתו של פרנצדי פיירו, דין דוד הוא למעשה החלוץ הבכיר היחיד בסגל של ברק בכר ומעמדו גבוה גם בחדר ההלבשה. בחיפה סיפרו כי דחיית המשחק מול בית"ר ירושלים והעובדה כי הקבוצה "זכתה" למנוחה, סייעו לדוד להוריד מעט עומס מהדלקת ממנה סבל באזור גיד הברך, אם כי השחקן עדיין מקבל טיפול ומרגיש מדי פעם את המקום.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אם לא ייכלל בסגל הנבחרת, לדין דוד יהיו כעת עוד שבועיים של מנוחה ממשחקים כדי להחלים באופן מלא, כאשר בעוד חודש, שוב תתכנס הנבחרת למשחקים שיסיימו את הדרך בליגת האומות, עד אז, בחיפה ובקרב השחקנים, ינסו להסיר את האירוע מול המאמן הלאומי מהשולחן, בין אם זה בפוסט התנצלות והבהרה או בשיחה נוספת בניהם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר