שחקני מכבי חיפה עם הסרט השחור על ידם עד סיום המשחק, בבני סכנין הורידו אותו במחצית. צילום: מאור אלקסלסי

ההסבר בפנים: למה חלק משחקני ליגת העל נותרו עם הסרטים השחורים על ידם וחלק לא?

כלל שחקני מכבי חיפה המשיכו לענוד את הסרטים את סיום המשחק מול בני סכנין, בעוד יריבתם כמו גם בקבוצות נוספות הורידו אותם: "החשוב הוא שכולם כיבדו את הטקס" • מדוע זה קרה?

[object Object]

מנהלת הליגה קבעה שהמחזור השישי בליגת העל יהיה בסימן אירועי ה-7.10. שחקני קבוצות ליגת העל עלו אתמול עם חולצות עם הכיתוב "זוכרים את כולם", בכל האצטדיונים נערכו טקסים (כך יהיה גם בשאר המשחקים הערב), כאשר השחקנים עלו עם סרטים שחורים על ידם. אלא שהסרטים לא נותרו על ידי השחקנים בחלק מהמקרים.

כך למשל, שחקני מכבי חיפה, כולם כולל כולם, ענדו את הסרטים לאורך כל שלבי המשחק מול בני סכנין, בעוד חבריהם בקבוצה היריבה עלו למחצית השנייה בלעדיהם. במשחקים נוספים, נראו חלק משחקני עירוני טבריה, בית"ר ירושלים, עירוני ק"ש, הפועל חדרה, מ.ס אשדוד והפועל חיפה, עולים ללא הסרטים.

הדבר העלה לא מעט תהיות מצד אוהדים שצפו במשחקים בבית, בהם גם בני משפחות שחוו את אירועי ה-7.10 ומאז השתנו חייהם. בקבוצות טענו כי "לא התקבל נוהל ברור שהסרט חייב להיות על ידי השחקנים לאורך כל המשחק".

גם באשדוד ובהפועל חיפה לא נשארו עם הסרטים השחורים עד הסוף, צילום: לירון מולדובן

במכבי חיפה למשל, השחקנים ענדו סרטי גומי בדומה לסרט קפטן, בעוד קבוצות אחרות אילתרו עם דבק סלוטייפ, שחלקם נשרו מידי השחקנים במהלך המשחק. בנוסף, שחקנים טענו כי "במהלך המחצית נהוג להחליף סט חולצות בגלל הזיעה ולא כולם זכרו לשים את הסרטים על היד או שכלל לא היה ברשותם כזה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במנהלת הליגה הבהירו אתמול כי "החשוב הוא שכולם כיבדו את הטקס שנערך, עלו עם החולצות וענדו סרטים שחורים", אך הבהירו כי "לא חלה חובה לשים את הסרטים על היד לאורך כל המשחק", מה שיצר את התמונה שבה חלק משחקני ליגת העל ענדו סרטים שחורים וחלק לא, דבר שהוביל לחוסר אחידות שהעלה תהיות ושאלות מצד לא מעט אוהדים וכאלה שהשנה האחרונה, איבדו את היקרים להם. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו