ז'ארקו לאזטיץ'. צילום: EPA

בושה: שחקן מיטיולן צעק "לשחרר את פלשתין" באמצע ראיון מאמן מכבי תל אביב

מקומם: אראל שימשיר הטורקי-דני הפריע לז'ארקו לאזטיץ' בסיום המשחק של הצהובים בליגה האירופית • במועדון מצפים שהקשר ייענש ומתארים כי הקניט גם במהלך ההתמודדות: "לא הפסיק לדבר בצורה אנטי ישראלית"

[object Object]

מקומם ומביש. אירוע מכעיס במיוחד התרחש הערב (חמישי) בסיום המשחק בין מכבי תל אביב למיטיולן במסגרת המחזור השני בליגה האירופית.

בסיום ההתמודדות, בה הפסידו הצהובים 2:0, ניגש מאמן מכבי תל אביב לעמדת הראיונות. אראל שימשיר, שחקן הקבוצה הדנית שרצה לעורר פרובוקציה, צעק באמצע הראיון "לשחרר את פלשתין".

במכבי תל אביב זועמים על השחקן הטורקי-דני. מדובר בעבירה על תקנות אופ"א, שכן חל איסור מוחלט להפריע במהלך הראיונות, בוודאי כאשר מדובר בקריאות פוליטיות מתריסות.

אראל שימשיר ממיטיולן מול סתיו למקין. אירוע מקומם בסיום המשחק מול מכבי תל אביב, צילום: AFP

כעת, המשקיף של אופ"א ומכבי תל אביב יחליטו האם להגיש תלונה בנושא, כל אחד מהצד שלו. מעבר לכך, מתברר ששימשיר הקניט שחקנים לאורך כל המשחק, כולל תקרית עם המגן סתיו למקין.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מקורבים לשחקני הקבוצה, טענו כי "השחקן לא הפסיק לדבר בצורה אנטי ישראלית. זה לא "טראש טוק" כמו במשחקים רגילים, אלא שנאה ברורה שבאה לידי ביטוי בכל הזדמנות, כולל בראיון בסיום". במועדון הדני עדיין לא הגיבו לנושא באופן רשמי וספק אם יעשו זאת, אך כבר עתה ברור כי מדובר באירוע חמור. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו