טוריאל, אתמול מול כפר שלם. צילום: דני מרון

המבחן הכי גדול של משפחת ספרא בהפועל תל אביב: סתיו טוריאל

הישארותו של הקשר בחוזה ארוך טווח הכולל סעיף שחרור גבוה תסמן לאוהדים כי השינוי החל על אמת • אם גם אותו האדומים יאבדו לאחת הגדולות, התקווה שמנסים לשמור עליה, תיגמר גם היא

[object Object]

אף אוהד הפועל תל אביב לא נהנה מזה שהקבוצה נמצאת בליגה הלאומית. כן, המשחקים בליגת המשנה יכולים לסדר לך לפעמים משחקים בימים ושעות שלא רגילים אליהם כמו ביום חמישי בערב או שישי בצהריים, שעם שילוב של כמה בירות בשוק הפשפשים לפני שריקת הפתיחה מסתמן כבילוי מגניב, אבל בסוף הסבל הוא גדול. בגלל הרמה, בגלל היעדר הסיקור שרגילים אליו, תחושת ההשפלה והמבוכה הבלתי נגמרת.

יחד עם זאת, האסימון כבר נפל, ההשלמה בוצעה כמעט במלואה ואלפים מבינים שזה מה שיש כרגע ועם זה צריך לנצח. לנצח משמעו להבטיח עלייה חזרה לליגת העל כמה שיותר מהר, בתקווה כבר באזור אפריל. אחרי מספר מחזורים של קרטוע וחוסר הבנה איפה הם נמצאים, מסאיי דגו והחבורה שלו החלו להתחבר, מה שבא לידי ביטוי אתמול (שני) בניצחון המשכנע על מוליכת הטבלה – הפועל כפר שלם, שקיוותה אחרי פתיחת עונה גדולה להפתיע גם ב"דרבי".

הדבר שהכי גורם לאוהדי הפועל לחייך ולשביעות רצון מאז שהחלה העונה הוא היכולת של סתיו טוריאל. כבר בסיום העונה הקודמת שהייתה רעה מאוד, הכישרון הצעיר הראה ניצוצות שלא עזרו להפועל לשרוד בליגה, ועד כה בליגה הלאומית הוא השחקן הבולט ביותר לא רק במתחם חודורוב, אלא בליגה כולה.

הוא כבש 3 שערים, הוסיף 4 בישולים ומעורב בכל הגולים והמהלכים הטובים שהפועל עושה, מה שמרגש את האוהדים אבל גורם להם גם לחוסר שקט ולדאגה שהוא ייקטף שוב על ידי אחת מהגדולות בליגת העל, בדגש על מכבי חיפה או היריבה מעבר לכביש, שבשנים האחרונות לא חששה להחתים את אושר דוידה, רז שלמה, הישאם לאיוס, סתיו למקין ועוד אנשים שקיבלו את הבמה המרכזית שלהם בצד האדום של העיר העברית הראשונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טוריאל יהיה המבחן הכי גדול של משפחת ספרא בתקופה הקרובה. אמנם המשפחה שהשתלטה על המועדון הצהירה כי לא תשפוך כספים וביקשה סבלנות, אבל שמירה על טוריאל תהיה סימן לאוהדים שמשהו אכן השתנה, שיש באמת אופק. ספרא הקטן נמצא ברשתות החברתיות, פעיל שם ורואה את האהבה שמקבל טוריאל, כך שהוא מבין עד כמה ההישארות של טוריאל חשובה בעתיד הקרוב ובטח הרחוק עבור האוהדים, שצמאים לכוכב שיעלה אותם על דרך המלך. אם גם אותו הפועל תאבד עוד לפני שהספיקה לשדרג את החוזה שלו ולהגדיל את סעיף השחרור שלו, זו תהיה מכה מורלית קשה ליושבי שער 5, 7 ו-2 בבלומפילד, שגם ככה הסבלנות שלהם על הקצה כבר שנים.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו