אוהדי מכבי חיפה. זועמים. צילום: ברני ארדוב

אוהדי מכבי חיפה תוקפים בחריפות: "מועדון ששם ז** על הקהל שלו"

בהסכם החלפת הביתיות, למועדון מהכרמל הסכם מול בית"ר ירושלים לרכישת 4,000 כרטיסים לטדי • רק 1,500 כרטיסים נרכשו על ידי הקהל הירוק בעקבות המחאה, ואלו שנותרו - יחולקו בחינם • ארגוני האוהדים בהודעה חריגה: "הבדיחה היא על חשבון כולנו"

[object Object]
ארגוני האוהדים של מכבי חיפה הודיעו בשבוע שעבר על החרמת משחק החוץ מול בית''ר ירושלים, אלא שבהסכם החלפת הביתיות בין המועדונים, ישנה התחייבות של הירוקים לרכישת 4,000 כרטיסים. המשמעות: אוהדי מכבי חיפה רכשו רק 1,500 כרטיסים והמועדון יעמוד בהסכם וירכוש את היתר.
 
אלא שכעת, החלו בחיפה לחלק לאוהדים את הכרטיסים העודפים, דבר שהוביל לתגובה זועמת מצד ארגוני האוהדים ועמותת היציע הצפוני, על כך שמחאתם מול משטרת ירושלים בגין אלימות מהעבר, למעשה נשברה.
 
"60 שניות על מועדון ששם ז** על הקהל שלו": נכתב בהודעת הארגונים, "ברור לנו שקורים דברים גדולים הרבה יותר במדינה. זו הסיבה שלא הרחבנו על נושא טדי והתנהלות המועדון בפוסט שלנו השבוע. בחרנו להגיד את דעתנו ב-3 מילים ולהעביר את המסר כמו שהוא, אך על מה שקרה היום כל אוהד צריך לדעת.
 
"כאמור המסר של החרמת אצטדיון טדי עבר. פחות מ-24 שעות לפני המשחק נמכרו קצת מעל ל-1,500 כרטיסים ליציע של אוהדי מכבי. ישבו והתאבלו במכבי חיפה, איך ניתן לקהל את תמונת הניצחון הזו, של יותר מחצי יציע ריק. אז מה עשו? החליטו להכניס את היד לכיס, לקנות כרטיסים מבית״ר ירושלים ולחלק בחינם לאוהדים.
 
"אותה מכבי חיפה, שבחודש פברואר האחרון הצהירה כי לא תמכור כרטיסים יותר למשחקים בטדי, שאמרה כי לא תאפשר לאוהדים שלה, שרבים מהם לוחמים, לחוות פלאשבקים מעזה. הלכה וקנתה כרטיסים מבית״ר וחילקה בחינם לאוהדים שלה. הכל, רק שלא יגידו שהמחאה הצליחה. הם פשוט שכחו שזו מחאה שהם יזמו. הבדיחה היא על חשבון כולנו. שלא יבלבלו לכם את המוח על קהילה וחשיבות האוהדים והקהל ביציעים. מכבי חיפה זה כסף, כוח ותהילה. זה כל הסיפור".
 
מבחינת מכבי חיפה, בהודעת המועדון הרשמית, הובהר כי הם מגלים הבנה למחאה וקהל שיש ברשותו מנוי חוץ יוכל להישאר בבית וההיעדרות לא תיחשב עבורו בספירת המשחקים. אלא שחלוקת הכרטיסים עוררה זעם ושינתה את התמונה, אם כי לא ברור כמה אוהדי חוץ אכן יגיעו מחר לאצטדיון טדי.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
יש לציין, כי הכרטיסים שחולקו בחינם הם חלקם לאוהדים שיקבלו כרטיס נוסף לזה שכבר רכשו ואחרים לחיילים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו