ז'רקו לאזטיץ' זעם לאחר ה-1:1, השחקנים הודו: "שיחקנו בצורה שבלונית ואיטית"

מאמן מכבי תל אביב היה עצבני במיוחד ויקיים שיחות קבוצתיות ואישיות על מנת להבין מה לא עבד בתיקו עם עירוני טבריה • בצוות המקצועי הודו שהרוטציה הגדולה פגעה ובמקביל מסרבים להודות כי העייפות מהטיסות והמשחקים באירופה השפיעה על חלק משחקניה

שחקני מכבי תל אביב. צילום: דני מרון

מאמן מכבי תל אביב, ז'רקו לאזטיץ', היה אמש (ראשון) עצבני במיוחד לאחר התיקו הביתי מול עירוני טבריה (1:1). הוא העדיף שלא לשוחח עם השחקנים בשעת כעס, אלא לתת להם להתבשל עם עצמם לאור היכולת שהציגו, שהיתה אולי החלשה ביותר שלהם מתחילת העונה בכל המסגרות.

לתקשורת אמר לאזטיץ': "שיחקנו רע והאחריות היא שלי", כאשר בסביבת הצוות המקצועי הודו כי "הרוטציה הגדולה פגעה בשטף המשחק". אגב, ביקורת דומה על הרוטציה הרחבה נשמעה גם במועדון, אם כי לא על החלפת שחקנים אלא בעיקר על הציוות שלהם על הדשא.

לדוגמא, בצוות המקצועי ספרו מספר רב של פעמים במחצית הראשונה שבהם הבלם נמניה סטואיץ', שתופקד כקשר אחורי, עמד עם הכדור במרכז המגרש במשך זמן רב עד שפשוט גלגל אותו לאחור. התופעה הזו חזרה על עצמה גם עם טייריס אסאנטה, מה שהרתיח את לאזטיץ', ששינה מערך תוך כדי המחצית.

ז'רקו לאזטיץ'. היה עצבני במיוחד, צילום: דני מרון

השחקנים סיפרו לסביבתם כי שיחקו "בצורה שבלונית, איטית וחסרת יכולת להפתיע את היריבה, בלי שום רעיון חדש". יחד עם זאת הבהירו כי "לא היה זלזול ביריבה אלא משחק רע מאוד שלנו". במכבי תל אביב מסרבים לתלות את היכולת בעייפות מהטיסות והמשחקים באירופה, אך ניכר כי לשחקנים ששיחקו כמו דור פרץ, גבי קניקובסקי ונמניה סטואיץ', לא היה אוויר במחצית השנייה.

לאזטיץ' צפוי לקיים שיחות, בין אם זה אסיפה או אישיות, על מנת להבין מה לא עבד, מעבר למסקנות האישיות שיסיק. אלא שלקבוצה שלו אין הרבה זמן לנוח וביום רביעי היא תמריא שוב לסרביה לקראת המפגש מול מיטיולנד בליגה האירופית, לוח זמנים צפוף, עמוס, אך כזה שלא צפוי להשתנות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
יוריס ואן אובריים ודור פרץ, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר