מכבי תל אביב קיוותה שוב לצאת מנצחת מהמבוך שיצרה לעצמה, אבל נתקעה בקיר

הצהובים, ללא הקהל, שיחקו לא טוב עירוני טבריה וקיוו שכרגיל, הם ימצאו את הדרך לנצח • הפעם, ללא הקהל, זה לא עבד דווקא מול העולה החדשה, בין אם בגלל השינוי של הטיסות מאירופה או בגלל ההרכב המשונה איתו עלה ז'רקו לאזטיץ' • בסוף, זה נגמר ב-1:1 ואיבוד נקודות ראשונות העונה בליגה

ערן זהבי ודניאל טננבאום. צילום: דני מרון

 

כל משחקי הליגה של מכבי תל אביב מתחילת העונה מרגישים כאילו הקבוצה של ז'רקו לאזטיץ' רוצה לנצח, אבל הדרך פחות משנה לה. כמו המבוך השבועי בעיתון של פעם, העיקר למצוא את הדרך החוצה, גם אם זו הדרך הארוכה והפחות אפקטיבית.

המשחק הביתי מול עירוני טבריה הרגיש לעיתים בעמידה. אולי הטיסות למסע באירופה החלו להשפיע, או שההרכב המוזר של המאמן הסרבי גרמם לקבוצה שלו לאבד את הדרך. ערן זהבי לא פוגע מתחילת העונה, ווסלי פטאצ'י והישאם לאיוס שיחקו כאילו מדובר בקט רגל בשכונה, ללא שום תכלית. במונחי המבוך השבועי, הצהובים נתקלו ושוב ושוב בקירות שהציב להם אלירן חודדה עם קבוצתו הצנועה, שהתקציב הכללי שלה אינו מגיע לתקציב הטיסות של מכבי תל אביב העונה במסגרת האירופית.

עידן נחמיאס הבקיע ראשון (31) אחרי טעות קשה של דניאל טננבאום. מכבי תל אביב מרגישה העונה שגם אם היא לא טובה, היא מוצאת את הדרך מהמבוך עם שלוש נקודות, אבל דווקא טבריה היתה זו שעצרה אותה. הארון שפסו, שהחליף בהרכב את חאתם עבד אלחמיד ברגע האחרון, נגח את השוויון (63) וכאשר לאזטיץ' כבר ניסה לשנות, זה לא הצליח.

כאשר כל הדרך בתוך המבוך שגויה, אתה תמיד נתקע באחד הקירות. לראשונה העונה, מכבי תל נתקעת בקיר עם 1:1 ביתי מול העולה החדשה. כל המחמאות לאלירן חודדה והקבוצה שלו, שעם הרבה משמעת חזרה לכנרת עם נקודה יקרה. מכבי תל אביב איבדה מצידה שתיים יקרות משלה.

 

דור פרץ מאוכזב, צילום: דני מרון
שחקני טבריה חוגגים, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
עידן נחמיאס מקדיש את השער לשי טרמין ז"ל, צילום: דני מרון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר