על ראש שמחתם: ניצחונות מרשימים לבית"ר ירושלים והפועל ירושלים

הצהובים-שחורים ניצחו 0:2 את מכבי בני ריינה בבלומפילד בזכות מחצית שנייה נהדרת וצמד בישולים של דור מיכה • החבורה של זיו אריה התפוצצה עם 1:4 על מכבי פ"ת בטדי כשסדריק דון מצטיין עם צמד

שחקני בית"ר מאושרים, הערב בבלומפילד. צילום: דני מרון

בבני ריינה קיבלו באכזבה את ההודעה הרשמית על כך שבעקבות השינוי בהנחיות פיקוד העורף, המשחק הערב (שבת) נגד בית"ר ירושלים בבלומפילד ייערך ללא קהל. בריינה צפו הגעה של כעשרות אלפי צופים ובהתאם לדרישת המשטרה, הזמינו כ-250 מאבטחים וסדרנים. כולם כבר הגיעו לבלומפילד ובסופו של דבר סעיד בסול נאלץ לצאת עם הפסדים של כמה מאות אלפי שקלים.

בסול ציפה שלפחות על כר הדשא באצטדיון היפואי, השחקנים שלו יעשו את העבודה אבל גם שם הגיע אכזבה גדולה מבחינתו כאשר אחרי מחצית מאופסת, הקבוצה מהבירה הצליחה לפתוח פער, להגיע בקלות לשער של ה"מארחת" וניצלה את הכישרון הגדול שלה.

מירון ג'ורג' היה הראשון לכבוש, ירדן שועה הכפיל ודור מיכה הצטיין כשסיפק שני בישולים יפים. המשחק הזה הוביל לזיכרונות לא נעימים מתקופת הקורונה ומתקופת תחילת מלחמת חרבות ברזל, וגרם לכולנו להתפלל שהמראות הללו לא יהפכו לשגרה.

שחקני הפועל ירושלים, הערב בטדי. ניצחון ראשון, צילום: ברני ארדוב

עוד הערב: היריבה העירונית של בית"ר – הפועל ירושלים – השיגה ניצחון בכורה העונה בליגה כאשר הביסה 1:4 את מכבי פ"ת. החבורה של זיו אריה נראתה טוב גם במחזורים הראשונים, אבל חוסר מזל וחוסר דיוק, מנעו ממנה להשיג את הנקודות, אבל היום הדברים החלו להתחבר עבורה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

סדריק דון חגג עם צמד, כשגם אנדרו אידוקו וסמבה דיאלו הצטרפו לחגיגה. המלאבסים מנגד, נמצאים בבעיה עם שני שערי זכות בלבד בחמישה מחזורים ושלוש הפסדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר