שחקני מכבי חיפה חוגגים, הערב. צילום: קובי אליהו

חזיזה חזר לנצוץ, דוד שוב בלט ומכבי חיפה סיפקה הצגה מול עירוני קריית שמונה

לעיני אצטדיון ריק מקהל לאור המצב הביטחוני, הירוקים הביסו 0:4 את הצפוניים בנתניה • שחקן הכנף פתח לראשונה בהרכב אחרי שנה והראה עד כמה הוא קריטי לאופי של הקבוצה כולה, החלוץ כבש צמד וברק בכר קטף שלוש נקודות חשובות

[object Object]

 

היציעים הריקים באצטדיון בנתניה סיפרו את סיפור סוף השבוע במהדורות החדשות. מצד אחד, החדשות על חיסולו של חסן נסראללה שימחו מאוד את כלל האוהדים, אבל זה שהקהל נשאר בבית, זו הבשורה הכי עצובה למשחק הכדורגל. כמובן שברוח התקופה הכל מתגמד, אך באמת שקשה לראות כדורגל על "שקט", זה כמו להחזיק סלולרי בלי צלצול.

בסוף גם שיחקו כדורגל ולמכבי חיפה היה קל מאוד לטייל עם 0:4 מול העולה החדשה. נועם כהן (עצמי, 13), דין דוד (68, 77) ואולכסנדר סירוטה (73) סידרו ניצחון לברק בכר במשחק עם למעלה מ-20 ניסיונות הבקעה. עם קצת יותר ריכוז, זה היה נגמר הרבה יותר גרוע מבחינת שי ברדה, שצריך לשים לב למשחק ההגנה שלו, שעשתה במשחק אחד כמות טעויות שמספיקה לחמישה, אולי גם ליותר.

הבשורה הכי משמעותית מבחינת מכבי חיפה מהמשחק הזה היא לא התוצאה. הקשר דולב חזיזה פתח בהרכב אחרי יותר משנה והביא איתו את כל מה שהוא יודע, מכל הבחינות. הבעיטה שלו הובילה לשער הראשון, הוא הציק לשחקני קריית שמונה, דירבן את החברים שלו, או בקיצור, היה דולב חזיזה. יש בו "רוע" שכל כך היה חסר לקבוצה הזאת בשנה האחרונה. זה החומר שהביא לירוקים שלוש אליפויות בקדנציה הראשונה של ברק בכר ואם יהיה בריא, שחקנים כמו חזיזה יוכלו לעשות את ההבדל גם העונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו