הנבחרת תפגוש בקרוב את צרפת בליגת האומות, ולרן בן שמעון כבר יש כאב ראש חדש

12 ימים לפני המשחק השלישי בדרג א', מי שאמור להיות השוער הראשון, עומרי גלזר, נפצע במהלך משחק ליגה של הכוכב האדום בלגרד • "אני מפחד שאיבדנו אותו שוב", אמר מאמנו בסרביה

עומרי גלזר. עדיין לא ברור לאיזו תקופה הוא ייעדר. צילום: אי.פי.אי

זה היה אמור להיות עוד משחק ליגה של הכוכב האדום בלגרד, והיא אכן ניצחה בו כצפוי, 1:2 את זלזניצ'אר, ושמרה על המקום הראשון בטבלה. עם זאת, בדקה ה-63 של המשחק, נאלץ מאמנה של אלופת סרביה, ולאדן מילוייביץ', לבצע חילוף כפוי בעמדת השוער, אחרי שעומרי גלזר נפצע.

"זה גומר אותנו, אני מפחד שאיבדנו אותו שוב", אמר המאמן בסיום המשחק והוסיף: "אנחנו מקווים שזו לא הפציעה החוזרת", כשהכוונה היא לזו שהשאירה בעונה שעברה את גלזר לתקופה לא קצרה מחוץ למגרשים. גלזר התבטא לאחרונה בנושא זה, ואמר שהוא עבד קשה מאוד כדי לחזור לשחק ועל רצונו לשוב גם למדי נבחרת ישראל, אבל כעת סימני השאלה גדולים.

בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת בפתיחת הקמפיין הנוכחי בליגת האומות, כשאינו בטוח שגלזר כבר בכושר המתאים, מאמן הנבחרת רן בן שמעון בחר ביואב ג'ראפי. הנבחרת אמנם הפסידה פעמיים, אבל אין להפיל זאת על שוער הפועל חיפה, אחרי הכל היריבות היו בלגיה ואיטליה החזקות.

ועדיין, נראה שבן שמעון היה רוצה את השוער הבכיר יותר, גלזר, שהוכיח את עצמו עד לפציעה החוזרת של העונה שעברה, כולל הופעות מכובדות בשלב הבתים ליגת האלופות. ייתכן שהמאמן הלאומי בנה עליו לקראת המשחק מול נבחרת צרפת בעוד 12 ימים, אבל כעת יש לו כאב ראש חדש ותוכניות חדשות לעשות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר